win7 produkt nøgle problem

  • Hej


    jeg har et problem, havde lige formateret min comp, og geninstallere. Jeg kommer til hvor jeg skal skrive produktnøgle.
    Jeg tastede forkert 1 gang.. Jeg rettede det og er sikker på at jeg tastede rigtigt denne gang. Nu bliver den ved med at sige produktnøgle ikke gyldig. Det er den selv samme nøgle jeg altid har brugt. Og windows er orginalt.


    Nogen der kender noget til det??
    Mvh
    Kim

  • Tjaaa.... du kan jo altid prøve at reinstallere en gang til og hvis det ikke virker tage kontakt til microsoft.


    Med mindre du har brugt licensen på mange computere (og det ikke er tilladt inden for rammerne af den licens du bruger), kan de nok godt hjælpe dig med at få det til at virke.

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

  • Jeg kan ikke engang komme til at formatere den. Den går direkte hen til at vil have produkt nøglen. Selvom jeg har sat den til at boot fra cd. Og nøglen er ikke brugt på andre maskiner

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bassemand
    Jeg læser lige reglerne inden jeg poster en anden gang.


    Hvad må jeg ikke på tweak.dk?
    Du må ikke spørge om hjælp til hvordan du kopierer en CD/DVD/spil m.v. da dette går ind under reglerne om fremmed medhjælp.
    Du må ikke spørge om hjælp til hvordan du kopierer f.eks. musikken fra en DVD eller et spil.
    Du må ikke spørge om hjælp til hvor du kan finde no-cd cracks og hvordan de anvendes.
    Du må ikke spørge om hjælp til hvordan du fjerner DRM fra musik købt online.


    Dette gælder også hjælp/tilbud om cracking af Windows og andre programmer, og er iøvrigt ulovligt generelt. :boxing:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

    Rettet en gang, sidst af Burger ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Sunz78
    Har lige prøvet at kontakte microsoft hjalp ikke meget. Der må have været lukket hos deres kundeservice. Det er jo for latterligt det her


    prøv at lade være med at indtaste en serial key, kør installationen igennem og prøv så at indtaste den når windows er startet op.. windows 7 kræver først en serial efter 30 dage

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his

  • Hvor er folk dog dumme at høre på. Hvad er det folk ikke forstår i at jeg siger
    at dette ikke er en kopi.


    Lol var ikke klar over at man kunne springe det over. Efter som jeg allerede har registreret det. Skal man så igen?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Sunz78
    Hvor er folk dog dumme at høre på. Hvad er det folk ikke forstår i at jeg siger
    at dette ikke er en kopi.


    Håber nu ikke dine første 2 linjer var myntet på mig ;)


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Sunz78


    Lol var ikke klar over at man kunne springe det over. Efter som jeg allerede har registreret det. Skal man så igen?


    jo, det lavede microsoft allerede i Windows Vista.. Har før oplevet problemer med at den ikke ville acceptere min serial key, normalt har det hjulpet at springe det trin over og derefter opdatere maskinen fuldt ud.. Den burde bare aktivere via nettet som du plejer uden at skulle ringe ind mm.

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Sunz78
    Hvor er folk dog dumme at høre på. Hvad er det folk ikke forstår i at jeg siger
    at dette ikke er en kopi.


    Lol var ikke klar over at man kunne springe det over. Efter som jeg allerede har registreret det. Skal man så igen?


    Jeg håber da heller ikke den var rettet mod mig - jeg henviste bare bassemand til reglerne. Håber at du får det til at virke når du kommer ind i Windows. :9xo

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HerrMansen


    Jeg håber da heller ikke den var rettet mod mig - jeg henviste bare bassemand til reglerne. Håber at du får det til at virke når du kommer ind i Windows. :9xo


    Var det skam ikke :) og misfortolkede så dit svar :)


    Men tåbeligt, lader til at årsagen til alt dette, er fordi at den version jeg har er en opgradering fra vista til win7. Så lader ikke til at man kan formatere den som det passer en, Dvs at de tvinger mig til at installere Vista og derefter installere win7?
    Kan det passe at det er sådan? at den gave min kæreste gav mig som kostede 700+- i sin tid, er lige til at smide ud nu? Til trods for at ham der solgte hende den sagde at den opgradering sagens kunne bruges til senere brug af geninstallering af windows?


    Når jeg går ind og vil aktivere produkt nøglen, Den skriver
    "Tjenesten softwarelicensering konstaterede, at den angivende produktnøgle kun kan bruges til opgradering og ikke til nye installationer"
    Det er det mest tåbelige og det mest latterlige lort jeg EVER har hørt, så tvinger microsoft folk til at købe en ny version af windows hvis de kunne geninstallere


    Nogen der kender til dette ?


  • Jeg er desværre bange for at Microsoft kraftigt differentierer mellem stand-alone og opgraderingslicencer. Du vil hurtigt opdage at der er en prisforskel på de to.
    Så vidt jeg er bekendt kan opgraderingslicensen kun bruges i forbindelse med opgradering fra et tidligere operativsystem, så den daværende sælger har skidt i nælderne da han fortalte andet.
    Ret mig endelig hvis jeg tager fejl.

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

    Rettet en gang, sidst af Grus ().