Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 16. marts 2011, 16:21

Hej Tweakers

Har lidt bøvl med windows 7. Skulle angiveligt køre som administrator, men af en eller anden grund er der nogle ting jeg ikke kan få lov til at gøre, hvilket pt er:

-Kan ikke åbne Windows Live Mail uden at møde min ven "Windows Live Mail kunne ikke startes, muligvis fordi det ikke er installeret korrekt. Kontroller, at disken ikke er fyldt, og at du ikke har opbrugt hukommelsen. (0x80041161)". Men hvis jeg skifter til en standard bruger er der ikke noget galt.

-Kan ikke får lov til at køre Catalyst Control Center (CCC) overhovedt. Hvis jeg prøver at åbne det møder jeg endnu en god ven "Catalyst Control Center: Host application er holdt op med at fungere". Men som standard bruger... ja no problem.

-Sidste ting jeg lige kan komme i tanke om er at jeg heller ikke kan bruge søge funktionen under Start eller i mapper, kan godt skrive ord ind men der dukker intet op. Når ja, standard bruger to the rescue.

Føler at min pc bare ikke kan li mig :(

Alt hjælp er kærtkommen

/Anpes

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Anpes" (16.03.2011, 18:22)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.