Remote programmer

  • Hej Tweaker


    Jeg ville hører om der findes et godt program til remote med mine krav.


    Windows(vista/XP/7) til Windows (XP/vista/7)
    Windows (Vista/7) til Linux <------ (ikke et krav, men hvis det findes)
    Android til Windows (Vista/XP/7)


    Må gerne være med mulighed for flere lincenser senere, når der kommer flere mennesker på
    Pris helst ikke over 1000 kr.


    På forhånd tak

    PC: MSI Z77A-G43, i5-3570K, 16 GB PC3-12800, 2GB 660 GTX Ti, HDD 1 :Corsair force 3 120 GB, HDD 2 :WD 500 GB, 27" Philips 273V/22" Dell, Vista x64.
    Server: i5-3570K,16 GB PC3-16000, 5x3TB WD + 3 x 2 TB WD, Linux
    WDTV HD,250GB XBOX 360 Samsung TAB2 16GB, 300/300 Fiber.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jst
    Hmm..


    Hvad er der i vejen med god gamle MSTSC ???
    Android til Win kan vel klares gratis med et eller andet prog.


    Win til Win er klart bedst med MSTSC !


    DAMN jeg havde helt glemt den fandtes - LOL!
    Er helt enig!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jst
    Hmm..


    Hvad er der i vejen med god gamle MSTSC ???
    Android til Win kan vel klares gratis med et eller andet prog.


    Win til Win er klart bedst med MSTSC !


    Det fejler såmænd intet heller nej, men MSTSC virker, efter hvad jeg lige ved, ikke til hverken Android eller Linux, og eftersom TeamViewer er gratis, og faktisk ganske fremragende, så synes jeg det var mere simpelt at bare bruge det.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brtlsn


    Fair nok, man lærer hver dag. Men du må indrømme at det er stadig mere kompliceret at sætte op end bare at installere TeamViewer ;)


    sry for :offtopic:


    Men til info har microsoft ødelagt mstsc siden version 6 ;-) har flere servere lige pt (incl terminalservere) hvor jeg kun kan udnytte meget få af de funktioner de ellers stiller rådighed pga mstsc.


    Så teamviewer er helt klart et alternativ hvis man bare skal kunne logge på engang imellem, er det noget med man vil logge på en maskine et andet sted og arbejde der flere timer er mstsc stadig at foretrække (forudsat lortet virker)

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his

  • Bruger selv MSTSC, derhjemme hvis jeg skal på min S2003 NAS - men ellers bruger jeg Teamviewer hvis jeg skal hjælpe folk og familie med et eller andet. Det er så nemt at bede folk at installere at selv pensionister kan følge med. ;)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HerrMansen
    Bruger selv MSTSC, derhjemme hvis jeg skal på min S2003 NAS - men ellers bruger jeg Teamviewer hvis jeg skal hjælpe folk og familie med et eller andet. Det er så nemt at bede folk at installere at selv pensionister kan følge med. ;)


    Tak, det er lige dette jeg skal bruge det til, har familie og venner og hele Danmark (og et par i udlandet), så det bliver dette jeg vil installere på de maskiner


    Og tak til alle for hjælpen

    PC: MSI Z77A-G43, i5-3570K, 16 GB PC3-12800, 2GB 660 GTX Ti, HDD 1 :Corsair force 3 120 GB, HDD 2 :WD 500 GB, 27" Philips 273V/22" Dell, Vista x64.
    Server: i5-3570K,16 GB PC3-16000, 5x3TB WD + 3 x 2 TB WD, Linux
    WDTV HD,250GB XBOX 360 Samsung TAB2 16GB, 300/300 Fiber.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brtlsn
    TeamViewer fungerer til alle de platforme du nævner der i hvert fald :) Og det er gratis!


    Det smarte med TW er også at du kan kan snakke sammen enten via chat eller via microfoner og se video af hinanden, nemmer bliver det ikke :-)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af !wfdi


    Det smarte med TW er også at du kan kan snakke sammen enten via chat eller via microfoner og se video af hinanden, nemmer bliver det ikke :-)


    den negative er så at hvis du bruger deres kundemodul på vista/windows 7 kan du ikke røre vinduer som er åbnet med administrator rettigheder ;)

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his