1

lørdag, 12. marts 2011, 20:12

Hey folkens. Jeg har et problem som jeg håber i kan hjælpe med :S

Når jeg er på skype, og snakker med mine venner, kan de høre alt hvad jeg fortager mig på computeren. Altså hvis jeg hører en sang, kan de også hører den :S

Er det noget med stereo? og hvordan kan jeg slå det fra?

Har evt skype hvis nogen vil forklare det uden at skrive + skærmdeling funktionen kan vi også bruge :)

Håber nogen ved det ;)

På forhånd tak ;)

puma99dk|

Bent u genieten van de tijd van de vooravond?

2

lørdag, 12. marts 2011, 20:39

sikker på du ik har det såkaldte "SteroMix" på :razz:

ved det findes i Windows XP, ved ik om det er i Vista og Win7.

3

lørdag, 12. marts 2011, 20:42

Har windows 7 OS

Der er noget der hedder SteroMix når jeg går ind på mit lydkorts kontrolpanel, men den er disabled :S

4

lørdag, 12. marts 2011, 23:44

Alternativt kan det være for høj mic volumen, for høj mic boost eller at mic'en enten ikke understøtter noise supression, eller at det ikke er slået til på lydlortet.

Billige mics og billige headsets har det med at ikke at være retningsbestemte i det de optager. Hvilket mic/headset bruger du?

AMD FX 6300
8 GB Crucial DDR3-800
Gigabyte 970A-DS3P
AMD Radeon R9 270X

5

søndag, 13. marts 2011, 01:01

Citeret

Oprindeligt indlæg af Foxx
Alternativt kan det være for høj mic volumen, for høj mic boost eller at mic'en enten ikke understøtter noise supression, eller at det ikke er slået til på lydlortet.

Billige mics og billige headsets har det med at ikke at være retningsbestemte i det de optager. Hvilket mic/headset bruger du?

Har prøvet med 3 forskellige headsets :S ingen forskel.

6

søndag, 13. marts 2011, 09:53

Har du "Realtek HD Audio-konfiguration" på din computer?
hvis ja har då så slået de 2 valgmuligheder til?

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.