Mærkelig fejl?

  • DOS vinduer der popper op er ikke unormalt når Windows eller visse programmer starter/opdaterer.


    SVCHOST er en af Windows's egne filer, men det kan da hænde at et rootkit har ændret i den og prøver at lave sjov.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af the_man
    Jeg kan ikke fjerne det. Har lavet virusscan der fandt den noget men de blev så slettet. Hvad gøre jeg?


    Hvis det er virus, ville jeg formatere harddisk og reinstallere windows, man kan alt for nemt komme til at bruge alt for meget tid på at køre diverse antivirus programmer, så er det nemmere at bare starte helt forfra.

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af RTM


    Hvis det er virus, ville jeg formatere harddisk og reinstallere windows, man kan alt for nemt komme til at bruge alt for meget tid på at køre diverse antivirus programmer, så er det nemmere at bare starte helt forfra.


    lige mine ord! :T