har jeg en virus

  • hej


    jeg tror jeg har fået en virus for min internet explorer er begyndt at åbne af sig selv og det er forskellige hjemme sider den åbner..


    jeg har prøvet at køre min anti virus og nogle anti spyware programmer uden det hjalp


    ved i hvad jeg kan gøre

  • Hvilke anti spy og virus programmer har du?


    I værste fald skal der en formatering til.


    Dem jeg bruger er:


    Virus
    Spyware
    Malware

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

    Rettet en gang, sidst af dasjap ().

  • jeg synes personligt ik at Avast er noget at råbe hurra for og SuperAntiSpyware ik lige det bedste jeg har prøve og Ad-aware finder mest cookies.


    jeg har ha fjernet noget Spyware og det så bruger jeg Spyware Doctor uden antivirus og til antivirus bruger jeg Kapersky Internet Security (KIS) det er os den jeg anbefalder og installer for folk så ska de ik være så bange for popups m.m og komme til at trykke ja til noget de ik er sikker på, selv om jeg har bla en mor, hvis hun ik er sikker trykker hun bare ja :crazyeyes: selv om jeg har sadt at må hun aldrig hvis hun ik er sikker på det den spørger om ved at KIS har hjulpet begge mine forældre og selv konen bruger den os selv ^^

  • ESET NOD32 bruger jeg selv. Det er dejligt anonymt og spørger mig ikke om en masse ting eller tager hårdt på Pc'en resourcer.


    Desuden bruger jeg også det allerede nævnte Malwarebytes.


    Til Firewall bruger jeg Windows 7s egen.


    Alternativt kan du også slå alle ureglementerede sstartprogrammer fra i enten msconfig eller bruge programmet ccleaner, der også kan rydde lidt op i registry.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sokken
    så fik jeg den vist fjernet


    prøvede Spyware Doctor og den fandt en trojan og explorer har ikke poppet op siden så mange tak for hjælpen alle


    var så lidt, bruger selv som sagt Spyware Doctor hvis jeg vil se hvor mange trojan og det jeg har :clap: