Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
jeg synes personligt ik at Avast er noget at råbe hurra for og SuperAntiSpyware ik lige det bedste jeg har prøve og Ad-aware finder mest cookies.
jeg har ha fjernet noget Spyware og det så bruger jeg Spyware Doctor uden antivirus og til antivirus bruger jeg Kapersky Internet Security (KIS) det er os den jeg anbefalder og installer for folk så ska de ik være så bange for popups m.m og komme til at trykke ja til noget de ik er sikker på, selv om jeg har bla en mor, hvis hun ik er sikker trykker hun bare ja selv om jeg har sadt at må hun aldrig hvis hun ik er sikker på det den spørger om ved at KIS har hjulpet begge mine forældre og selv konen bruger den os selv
ESET NOD32 bruger jeg selv. Det er dejligt anonymt og spørger mig ikke om en masse ting eller tager hårdt på Pc'en resourcer.
Desuden bruger jeg også det allerede nævnte Malwarebytes.
Til Firewall bruger jeg Windows 7s egen.
Alternativt kan du også slå alle ureglementerede sstartprogrammer fra i enten msconfig eller bruge programmet ccleaner, der også kan rydde lidt op i registry.