Fjerne FoxTab FLV Player

  • Jeg har installeret programmet FoxTab FLV Player i den tro at det var et DVD-afspille program. Det virker ikke og nu vil jeg gerne afinstallere det. MEN programmet optræder ikke i kontrolpanelet - afinstaller.


    Er der nogen der kan hjælpe mig med at få det fjernet? Normalt er det jo ikke tilrådeligt blot at slette filerne.


    Jeg håber der er hjælp at få.

  • prøv evt. CCleaner el. Your Uninstaller kan jo være den normal afinstallering ik fjerner alt efter programmet.


    bruger selv Your Uninstaller da den roder op i registerings databasen i windows og søger efter efterladte filer fra det du afinstaller ^^

  • Kan du ligesågodt - medmindre at programmet selv har en form for uninstall fil i dens mappe så er der ikke andet for end at rode regedit igennem for tråde som programmet har oprettet - hvilket du nok ikke skal begynde at gå igang med da du kan ødelægge Windows fuldstændigt ved et uheld.


    Så mit råd er - slet mappen og håb at det ikke har ændret noget i systemet som får konsekvenser senere. :cheers:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HamSelv
    Your uninstaller ser heller ikke programmet "Fox FLV Player". Meget mærkeligt.


    Er der andre forslag til hvordan man fjerner det?


    Eller måske kan man blot fjerrne filerne!


    sikker på at afinstalleringen så ik har fejlet da du har prøvet og så slettet sig selv, har jeg set før.


    men som HerrMansen skriver så kan du os gøre det manuelt hvis du tør :razz:


    men evt. reinstaller "Fox FLV Player" og prøv at af installer den med Your Uninstaller.