Problem med Office 2010

  • Hejsa


    Jeg har lidt problemer med en nyinstalleret PC med Win7 samt Office 2010


    Problemet er at både outlook samt word crasher når jeg kører på vores netværk her på job.


    Har så googlet godt og grundig rundt og fandt en løsning som sagde at når det chrashede skulle man tage netværkskabel ud og sætte i igen. Så chrasher den ikke mere.


    Dette er også korrekt, men kan vist ikke helt tilbyde mine brugere dette :)


    Hvis man kører på Wireless ser der ikke udtil at være problemer.


    Nogen der evt. kan hjælpe?

  • Der er vist nogen af problemerne der stammer fra nogen bluetooth drivere. Så prøv at disable alt med bluetooth i både office og windows (hvis ikke du bruger dem) - jeg ved ikke om det hjælper men det er en mulighed.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Gicls
    Okay.. Vil kigge på BT drivere og se om det kan være det.


    Der er ikke umiddelbart nogen i Office, men prøver at fjerne alt BT i windows


    Office har vist nogen funktioner at det kan sende filer via BT? Jeg har kun 2007 selv så jeg er ikke helt klar over funktionerne, stødte bare på det andet tidligere...

  • Hmm.. Ingen succes med Bluetooth


    Har ligeledes prøvet at fjerne alle add ins, samt sætte dem på en af gangen, men hver gang fryser den.


    Har nu testet med 3 forskellige computere, med 2 forskellige styresystemer (XP samt win7) desværre alle med negativ respons.

  • Hjælper det at vælge en anden default printer eller installere nyere drivere til printer(ne).


    Kører I med netværksprinter og hvilke?

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H