Tvinge Win7 til at "glemme" et netværkslogin? (NAS)

  • Er kommet til at bruge det forkerte login til min NAS fra min stationære, så nu kan jeg ikke ændre i filerne på den (Har en begrænset "leech" konto og en fuld admin konto).


    Har prøvet at google rundt i en time nu for at finde en måde at få mit Windows til at glemme bruger/pass kombinationen når jeg kobler mig på NAS'ens SMB i Windows (altså Netværk > NAS)


    Google bliver ved med at give mig guides der leder mig ind i credential manager, men den påstår hårdnakket at der ingen passwords er gemt, men det er jo løgn da den automatisk logger ind på NAS'ens SMB share når jeg klikker på den.


    Halp! ;(

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Fik løst det til sidst - viste sig at jeg (for en gangs skyld) ikke havde bedt den om at gemme oplysningerne (hvilket forklarer hvorfor at manageren ikke listede den). En reboot senere og jeg fik lov at taste min admin bruger ind. :cheers:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |