Opdater på bedst mulig måde

  • hej tweak, mit system skal opdateres, MB, gfx osv hvordan gør jeg det på den bedst mulige måde så jeg er sikker på at få det nyeste og det rigtige af opdatesne, tænkte at det bare var producentens hjemmeside men syntes famde det er så skide svært at overskue nogen gange ?

  • Det er bare og finde dem på producentens hjemmeside, der findes godt nok software der hjælper lidt, men ved ikke hvor effektive de er? Feks. http://www.drivershq.com/

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • det var ikke lige det jeg havde i tankerne, det er faktisk mere om der findes en hjemmeside eller noget hvor man bare kan søge på driver navnet også kom den nyeste og den bedste frem?, måske et stort krav, men man ved aldrig jo ?

  • Ved ikke om der findes sådan en side, men det er da ligeså nemt at gå ind på producentens hjemmeside. Så er du også sikker på det er de nyeste du får.

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Den bedste måde vil være at hente det fra producentens hjemmeside, alt det med at bruge et program der automatisk henter holder ikke..


    Du skal jo lære det på en eller anden måde :)?
    Og når man har hentet noget fra deres side et par gange, så går det meget hurtigere de næste par gange.


    /edit
    Det vigtigste er bare at du får dem fjernet ordentligt, så der ikke kommer fejl i driverne :P

  • jamen kan sagtens finde ud af det, syntes bare der går så så lang tid imellem at finde hver eneste driver som man skal bruge istedet for at bare samle det hele et sted hvor man så bare søger efter det, men det ville nok osse være svært at holde sådan en hjemmeside opdateret hele tiden..

  • Det tager no time at gøre det manuelt, og så slipper man for at der hentes forkerte eller gamle drivere af et skod-program.


    Det er faktisk kun, gfx, chipsæt og lydkort jeg selv hneter driver til. Resten kører på Win7 standard.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H