Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 3. februar 2011, 12:07

Til at starte med undre jeg mig over at jeg ikke kunne finde en tråd om dette ^^

Men, jeg har en fin lille Packard Bell pc som har en fantastisk funktion; de har lavet en partition med en bootable windows installer. Så man kan uden overhovedet at starte windows kan geninstallere og formatere sin harddisk. Da jeg her en tendens til at ødelægge mit windows relativt ofte bliver funktionen brugt flittigt. Dog så er installationen noget gammel og det betyder mange timers opdatering af windows bag efter, plus at skulle installere alle de nødvendige program igen og igen hver gang er kedeligt (:
Så jeg leder efter et program der kan lave en komplet backup af mit windows plus de nuværende programmer. Jeg har en 1.5tb exetern harddisk, så plads brude ikke være noget problem. Da jeg søgte på google fandt jeg nogle guides til hvordan man bruger windows egne backup system, men de har en option der hedder: "Backup computer" hvilket jeg ikke syntes at have .. :o

Tak på forhånd!

**EDIT: Programmet skal være gratis. Problemet er jeg er bange for at bruge de her gratis programmer, eftersom mange af dem laver en partition og er bange for at ødelægge min harddisk :o Så ville gerne høre anbefalinger fra nogen jeg stoler på ^^

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Krokcy" (03.02.2011, 12:11)

2

torsdag, 3. februar 2011, 12:58

Er det et Ghost du vil lave?

Google det selv og vend tilbage med om det er det du søger hjælp til =)

If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P

Asus Maximus III Gene
I7 - 860@4Ghz Corsair H70
Gainward GTX470
Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
Creative SB X-Fi XtremeMusic
OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

3

torsdag, 3. februar 2011, 14:41

Citeret

Oprindeligt indlæg af PsyCho
Er det et Ghost du vil lave?

Yes, præcis :) Findes der et gratis alternativ? Så vidt jeg kan se så er det Norton der markedsfører det.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.