det hurtigste snakke program ?

  • Da jeg gamede wow i sin tid brugte vi både VT og TS2 og der var ikk delay på nogle af dem ud over det som der normalt er i en tlf, kører de på en ordenligt server er der mig bekendt ikke forskel i delay på dem.

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • jamen har ladt mig høre at på vt er der 0.10 og på mumble er der 0.02 i delay, ved godt det er små ting at gå op i, men da jeg skal finde det bedst mulige program til at vidreføre snak, så hurtigs som muligt er det mig, meget vigtig!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Korospo
    jamen har ladt mig høre at på vt er der 0.10 og på mumble er der 0.02 i delay, ved godt det er små ting at gå op i, men da jeg skal finde det bedst mulige program til at vidreføre snak, så hurtigs som muligt er det mig, meget vigtig!


    Så tag Mumble :)?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Korospo
    jamen har ladt mig høre at på vt er der 0.10 og på mumble er der 0.02 i delay, ved godt det er små ting at gå op i, men da jeg skal finde det bedst mulige program til at vidreføre snak, så hurtigs som muligt er det mig, meget vigtig!


    De tal må da være helt afhænge af din server og din forbindelse? Jeg kunne ikke forestille mig at forskellen er en du bemærker i praksis - HVIS ellers du har en tilpads hurtig server og forbindelse selv.

  • Skype fungere fantastisk. Men om det er hurtigere ved jeg ikke. Det er dog det program som jeg synes levere den bedste kvalitet af lyd..

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af gaming-king
    Skype fungere fantastisk. Men om det er hurtigere ved jeg ikke. Det er dog det program som jeg synes levere den bedste kvalitet af lyd..


    Tidligere har det været tungere at have kørende sammenlignet med Ventrillo - det var i hvert fald min oplevelse tidligere - måske har det ændret sig. Måske så betyder det også mindre hvis PCen er hurtig nok:)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Tecza


    Tidligere har det været tungere at have kørende sammenlignet med Ventrillo - det var i hvert fald min oplevelse tidligere - måske har det ændret sig. Måske så betyder det også mindre hvis PCen er hurtig nok:)


    Det kan meget velvære. Jeg spiller faktisk aldrig computer og slet ikke mens jeg snakker med andre, da jeg ikke spille i clan eller ligende. Jeg bruger det dog mest til når jeg skal snakke med min samarbejdspartner når vi sidder og arbejder hjemmefra.

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Ved ihvertfald at dem der spiller meget PvP i wow bruger skype pga. meget lidt delay, i forhold til VT og TS.

    ASUS PRO-GAMING Z170 - Intel i7-6700K - GeForce GTX970 - Crucial 16GB DDR4 2400Mhz - Samsung 850EVO 500GB

  • TS3 bruger jeg selv og det er hurtigt til selv de hurtigste FPS, så mon ikke det kan klare andre spil også?

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • I min oplevelse er VT det hurtigste .. Mumble og TS3 bruger relativt mange ressourcer på at forbedre lyd kvaliteten (hvilket jeg ikke synes man kan høre) som giver det mere delay.


    Men som sagt ovenfor så afhænger det jo af server og din egen forbindelse! Mig og nogle venner har en VT server på http://www.speedgaming.dk. Vi har 30-40ms max og serveren er oppe 99% (vi har ikke oplevet at den har været nede endnu..). Hvor imod mit guild har en mumbel server og den lagger og der er tit problem med stabiliteten.. Har ikke prøvet TS i længere tid, men min oplevelse var at det brugte for mange ressourcer hvis du spiller samtidig med!


    Men igen, det er så lille en forskel. Så tror det er en smags sag..