Hurtig lille hjælp til mIRC !

  • Hva så alle gæve gutter og eventuelle gutinder ;)


    Erhm, er det muligt at connecte til 2 servere, når man starter sin mIRC op ? ... Normalt connecter den til sidst brugte server. Lidt irriterende at skal ind og connecte til en server mere hele tiden ...


    Sidder normalt på Qnet, men nu er det jo sådan tweak.dks kanal er på EFnet ...


  • Hmm, dem jeg har set er på efnet, altså tweak ...


    Men tak, det var den hjælp jeg skulle bruge :D


    :clap:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af marquis1
    Np :)


    Channelen på Qnet er der nu heller ikke altid så meget gang i, men hva' :) Jeg er taknemmelig.


    :)


    er det bare tweak.dk ? syntes ikke jeg sådan lige kunne se den havde noget med tweak at gøre .. og #tweak .. ja der var kun mig og L .. Det var squ ikke så spændende 8o

  • eller også går du bare ind i options -> perform og så skriver /j (mellemrum) og så de channels du vil logge på når du starter...

  • Quote

    eller også går du bare ind i options -> perform og så skriver /j (mellemrum) og så de channels du vil logge på når du starter...


    Yep yep, men så kan han jo ligeså godt blive connectet til en skod, for en del af os dk's, canadisk-server med høj pingtid.. Det kan vi jo ikke have ;)


    Edit: Ja, det er bare #tweak.dk :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af marquis1


    Yep yep, men så kan han jo ligeså godt blive connectet til en skod, for en del af os dk's, canadisk-server med høj pingtid.. Det kan vi jo ikke have ;)


    :)


    Heller ikke kanaler problemet ligger i .. mere det at skulle connecte til EFnet hver gang ... ;)


    Men alt er i den skønneste orden nu ..


    havde ikke lige tænkt over perform, men kunne så heller ikke sætningen til at joine servere i nyt vindue, så tak ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Squall
    Tweak.dk på quakenet ? Er det folk herinde som står for det ?
    Jeg synes ikke jeg kan genkende nogen derinde, så det er droppet igen :rolleyes:


    Sådan havde jeg det også, så smuttede hurtigt igen .

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz


    Sådan havde jeg det også, så smuttede hurtigt igen .


    Samme her, virker ikke som om der er meget relation til siden, foruden linket i topic. :rolleyes:

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af engel


    Samme her, virker ikke som om der er meget relation til siden, foruden linket i topic. :rolleyes:


    Okay, så langt fik jeg ikke kigget ... Synes bare ikke at kunne genkende nogle af de nicks online.


    Den er måske ikke startet af tweak selv .. eller noget !