uinstall

  • :dots: er der nogen der kender et uinstall program,for når man fjerner noget på maskinen er det tit ikke fjernet aligevel

  • Quote

    Originally posted by sigurd
    :dots: er der nogen der kender et uinstall program,for når man fjerner noget på maskinen er det tit ikke fjernet aligevel


    Når du bruger den i windows plejer den at fjerne det, ellers de som er med til div. programmer plejer at vise en detaljeret liste over hvad de ikke fjernede ...


    Men prøv at søg på http://www.download.com .. eller en kigger på google.com

  • Jeg vil faktisk også høre noget ang. det spørgsmål..


    hva så hvis uninstallen ik virker, er det så ik fint bare at slette det "manuelt"?

  • Quote

    Originally posted by rusH
    Jeg vil faktisk også høre noget ang. det spørgsmål..


    hva så hvis uninstallen ik virker, er det så ik fint bare at slette det "manuelt"?


    tjaa, kan man godt, men så får man vidst ikke alle de ting med det eventuelt ender inde i andre mapper osv... Hvis det er tilfældet !


    Men kender dog ikke nogen programmer ...

  • Quote

    Originally posted by rusH
    Jeg vil faktisk også høre noget ang. det spørgsmål..


    hva så hvis uninstallen ik virker, er det så ik fint bare at slette det "manuelt"?


    Problemet kan jo være at der stadig kan ligge en masse snask i registreringsdatabasen.


    Da jeg heller ikke kender nogle programmer, udover regcleaner, plejer jeg bare selv at tage en tur igennem og rydde op ;)