hvilken temp i speedfan

  • hvordan ved man lige hvilken temp i speedfan programmet der er hvad?


    ved mig står der 4 forskellige temps. når jeg minimere programmet kommer der til at stå temp1 som er på 26 grader nede i proceslinjen. burde ikke være temp2 som skulle være der istedet for?.


    for det kan da ikke passe at det er min cpu der er så kold kan det? (ved godt at jeg bare kan tjekke efter i bios. men jeg vil ikke genstarte lige nu da jeg er ved at dl en mega fil til en demo


    [Blocked Image: http://129.142.207.68/speedfan.gif]

  • Quote

    Originally posted by Bit Phreak
    hvordan ved man lige hvilken temp i speedfan programmet der er hvad?


    ved mig står der 4 forskellige temps. når jeg minimere programmet kommer der til at stå temp1 som er på 26 grader nede i proceslinjen. burde ikke være temp2 som skulle være der istedet for?.


    for det kan da ikke passe at det er min cpu der er så kold kan det? (ved godt at jeg bare kan tjekke efter i bios. men jeg vil ikke genstarte lige nu da jeg er ved at dl en mega fil til en demo


    jo på min er temp1=mb/temp2=cpu/temp3=virker ik hos mig/HD0=siger jo sig selv hehe..og for at få temp2 ned i proceslinjen åben speedfan :T (readings/configure/temperatures klik på temp2 og nede i højre hjørne klik feltet "show in tray" ;)