Bedste Firewall + Antivirus

  • Hey...


    er sq bange for at jeg har fået udindbyene gæster ind på min pc..


    Lige nu bruger jeg Microsoft Security essentials


    Men det er vist nok kun Antivirus.. og den er jeg endelig glad nok for.. men ja... Det er jo Microsoft.. så der er sikkert noget beder der ude...


    Men jeg google lidt og fandt det her
    http://all-internet-security.c…10_firewall_software.html


    Er det noget folk her inde også ville sige er rigtigt?


    Kunne være lækkert at få en Antivirus og Firewall i en.. eller er det bedst, vær for sig?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Toby


    de programmer der virker ikke, efter min mening, og vil heller betale mig fra det, og så ha noget der virker beder ned det gratis...


    Øhhh de er gratis! så du skal ikke betale dig fra noget som helst :9xo


    Mon ikke de ved hvad de skriver om :-)


    At de ikke falder i din smag, er noget andet. Men du vælger så et problem langt hovedparten af folk ikke kender i stedet for velkendte og veldokumenteret programmer


  • Det kan godt være de er gratis... men når det er gratis, er det ikke lige så godt som det man betaler for, for så ville alt software jo være gratis.. så lige meget hvad, så kommer man til at ned på kvalitet...


    Som sagt, vil jeg heller betale mig fra det, og så ha noget der virker og beskytter en beder...


    :)


  • Spænd lige hjelmen nu!


    Det kan godt være de er gratis... men når det er gratis, er det ikke lige så godt som det man betaler for

    Du vil have noget der er ligeså godt som betalings software, men ikke betale for det, hvordan synes du det lyder?


    Her til er gratis software ganske tilfredsstillende til langt de fleste alm. brugere, og hvis Spywarefri giver dem grønt lys, så kan du være sikker på det er godt nok.
    Læs om programmerne på det link jeg smed til dig, og prøv at tage imod input fra andre i stedet for at sige det ikke er godt nok til dig.


    Jeg bruger selv flere gratis programmer indenfor sikkerhed, og har ingen problemer haft.
    Men hvorfor spørger du om erfaringer, når du ikke vil lytte ?


    Windows Essential er også en god mulighed, men nok ikke god nok til dig :-)


  • Ehmm... hvor har du fået den ide at jeg Ikke vil betale for det??


    Jeg har HELE tiden sagt jeg HELLER end gerne VIL betale for det... jeg gider ikke ha de gratise, da de ikke er gode nok, for der er jo nok en grund til du kan få de gratise og få dem man betaler for.. og jeg tror, måske bare mig der er dum, Men jeg tror at dem man betaler for er en del beder og har ngoet de gratise ikke har...


    derfor.. (skære det lige ud i pap) vil jeg GERNE betale for det... Derfor spørg jeg andre her inde, om der er nogle der kender nogle Gode 2011 versioner, helst, som er gode og har fået top kareter


    Er vi på samme side nu? :)


  • FUCK - my bad. Overså/læste forkert. Beklger.


    Af betalingsprogrammer anbefaler jeg Bullguard.


    Men, det er vigtigt du ikke kun beskytter mod virus, men også bruger programmer der dæmmer for andet som Malware,Spyware osv

  • jst - Syntes bare man ofte høre at Norton sløver din pc en del.. og bullgard er vist nok det samme som norton, sidst jeg købte antivirus m.m.
    Men kigger lige på det :)


    SSDFreak, helt iorden, syntes nok der måtte være en fejl eller noget hehe...
    (kig lige her, hvis du lever op til dit nick ;) http://www.tweak.dk/forum/thre…ostid=1305646#post1305646 )



    Hvis man tager det link jeg linkede til i første indlæg, og så tager nr 1 der
    http://www.zonealarm.com/secur…larm-extreme-security.htm


    og så går over til den jeg linker til her, deres extreme version, så er den vist nok en del beder på flere områder end notron f.eks.


  • Hvis du læser nogle Reviews af Nortons sidste versioner, vil du læse at de slet slet ikke sløver din PC. Jeg kører med den sidste udgivne Security version, og der er mange gode features i. Der scannes bl.a andet først når din PC er i Idle, og når der games drosler den ned !


    Jeg vil slet ikke tøve med at anbefale Norton !


    Edit: Link til test.


  • Bare husk Norton sluger sindsygt med ressourcer!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jst
    Hvad med at smutte forbi danske Bullguards hjemmeside. De er vidst nok lige blevet kåret til bedste sikkerhedsløsning.


    Skal nok lige søge efter det :) LINK


    Edit: Vil da osse gerne anbefale Norton 2011. Den bruger jeg selv, og er godt nok blevet virkelig god siden den sidste version jeg brugte ( 2008 )


    http://www.tweak.dk/nyheder2.p…kaaret_til_verdens_bedste


    Ja, har lige været nyhed her på Tweak :)
    Synes bare ikke der er muligheder for at justere programmet som man vil, som f.eks. KasperSky har.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SSDfreak


    Bare husk Norton sluger sindsygt med ressourcer!


    Det gør de nyere versioner så IKKE, og det ved jeg fra egen erfaring. Har brugt deres Gaming edition, og senest 2011 versionen. Den bruger langt mindre ressourcer end Kaspersky, F-Secure og Avast. (Har selv testet mod lige de 3).


    Sååååååå...... Norton = Sløv maskine = Skrøne !

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jst


    Det gør de nyere versioner så IKKE, og det ved jeg fra egen erfaring. Har brugt deres Gaming edition, og senest 2011 versionen. Den bruger langt mindre ressourcer end Kaspersky, F-Secure og Avast. (Har selv testet mod lige de 3).


    Sååååååå...... Norton = Sløv maskine = Skrøne !


    Det er jo en påstand du må kunne vise så? = skrøne?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SSDfreak


    Det er jo en påstand du må kunne vise så? = skrøne?


    Når jeg nu læser dine udmeldinger generelt, så regner jeg jo ikke med du tror på mig, men enhver kan søge på google, efter Nortons resssource use.


    LINK1


    LINK2


    Hvis der er andet du ikke tror på, eller selv ønsker at finde via google, så send mig en PM.


    Jeg står 100% inde for Nortons 2010+2011 versioner - osse selv om du tydeligvis IKKE tror på det.


  • Handler ikke en vis om tillid.
    Siger jo ikke din påstand ikke passer, men dine links indikerer jo ikke et større end mindre forbrug end ved andre. Norton kender jeg kun personligt som krævende kontra mange andre.


    Men derud over intet kendskab. Jeg havde klart taget Bullguard

  • Hejsa


    Ja du kunne jo helt undvære disse programmer ved at droppe windåse og køre linux f.eks Ubuntu alt køre også bare hurtigere i Linux :clap:
    Jeg bruger efterhånden kun windåse når jeg skal spille :D

    PSU Corsair TX750W & Asus ROG STRIX B450-F GAMING
    Ryzen 5 3600 3.6GHz
    & Zalman CNPS7500-Cu LED

    Kingston DDR4 PC3200 16GB CL16 HyperX Fury

    Inno3D Geforce GTX 1060 3 GB
    Samsung 970 EVO 500 GB NVMe & 2 TB Seagate 7200rpm SATA3
    OS: Linux Mint x64 & Win 10 x64

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jst
    Her er en rigtig god sammenligning af de fleste nye versioner:


    [URL=http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2372369,00.asp]LINK[/URL]


    det der link kan jeg ikke hitte ud af... :O