Skifte sprog fra Engelsk til Dansk i Windows 7?


  • Ved ikke om man kan hente noget der kan skifte det, men det burde kun være Win 7 Ultimate man kan skifte sprog på som man vil.


    /edit
    http://windows.microsoft.com/da-DK/windows7/products/compare


    Arbejd på dit foretrukne sprog, og skift mellem de 35 sprog.
    Kun Ultimate og Ultimate N

  • Som du kan læse på linket ovenover, så er det kun Ultimate og Enterprise der officielt understøtter sprogpakker. De er til gengæld en leg at installere og fylder heller ikke det vilde. Hent fra Windows Update og skift sprog i Kontrolpanelet, sværere er det såmen ikke.


    Så jeg vil i hvert fald gerne stå inde for at han med 100% sikkerhed kan få et dansk Windows 7 ved køb af Ultimate eller Enterprise. :)


    Dog kan du vist trickse dig lidt til en dansk version uden at opgradere til Ultimate, hvilket også må siges at være et ret drastisk og bekosteligt skridt, medmindre man virkelig ikke fatter en brik engelsk.


    Her er bla. en ret udførlig vejledning, som jeg dog ikke har testet selv da jeg aldrig har haft brug for at skifte sprogpakke, men det er da et forsøg værd hvis du ikke vil spendere store summer på Ultimate.


    http://www.mydigitallife.info/…-vista-with-vistalizator/

  • du kan godt ændre sproget fra eng til dansk, har selv gjort det med det windows 7 pro vi fik fra skolen.. hvis du google ville du finde en vejledning til hvordan du gør. hvis ikke, så må du lige skrive så må jeg lige se om jeg kan finde min guide..

  • har købt tyske ultimate og professional over ebay....alle kunne laves om til dansk gennem windows update.
    installer dansk sprogpakke og skift sprog i kontrollpanel.

  • Ser slet ikke dumt ud. Den gemmer jeg da lige til næste gang jeg skal installere Windows for nogen. :9xo

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Det er da ikke kun Ultimate der kan det.


    Jeg har installeret dansk sprog på adskillige Windows 7 Starter, som unægtelig er den mest skrabede version af Windows 7 overhovedet. Sprogpakken plejer jeg bare at downloade direkte fra Microsofts hjemmeside.

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra