WLAN driver problemer

  • Hej.


    Når jeg prøver på at installere driveren til min trådløse forbindelse kommer den op med noge tekst, hvor den siger at jeg skal insætte / genindsætte mit hardware til den trådløse netværkskort, hvad kan problemet være?



    Jeg har Windows Vista home premium "32 bit"


    Førhen havde pc'en windows vista home buisness "32 bit".


    Det er en Acer Aspire 7520G


    PS: det er den rigtige driver jeg bruger.


    PS: Den viser ikke i netværksforbindelser at jeg har nogen trådløs forbindelse overhovedet.

  • Det er vel ikke noget med at der er en knap til at tænde for den trådløse forindelse. Det er der på langt de fleste bærbare. På nogle er det en decideret knap/skyder, på andre er det en tastekombination.


    /ask

  • Så vidt jeg kan se på Acers hjemmeside, så findes den laptop i forskellige udgaver med forskellige trådløse netkort.


    Så det kan være at du har hentet den forkerte driver, den findes enten i en udgave med en Broadcom chip eller i en udgave med en Atheros Chip.


    Et bud er at du skal have den anden ;)

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

  • Tak for jeres hjælp, men fandt problemet, jeg havde helt glemt at man nok lige skulle finde netværks controller driveren inde i enhedshåndtering ;) KÆMPE BRØLER!! /facepunch


    Man igen TAK for jeres hjælp :cheers: