Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 1. oktober 2010, 15:14

Min bærbar, Windows 7 fra HP Pavilion dv6, tager lang tid om at starte op da den åbenbart ikke kan finde ud af at installere de seneste opdateringer.

Når jeg tænder den bliver jeg mødt med beskeden:

"Konfigurerer opdateringer fra Windows Update

0% er fuldført

Sluk ikke for computeren"

hvor den efter rimelig lang tid, uden at rykke sig fra 0%, går videre til beskeden:

"Der opstod fejl under konfiguration af Windows opdateringer

Gendanner ændringer

Sluk ikke for computeren"

Hvorefter den så starter op som normalt. Er sket hver gang de seneste par dage.

Nogen hjælp?

På forhånd tak :)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Cyan" (01.10.2010, 15:14)

2

fredag, 1. oktober 2010, 15:34

Jeg har samme problem??

3

fredag, 1. oktober 2010, 19:02

I er ikke de eneste, jeg har haft problemer på begge mine computere og min far har også, alle med windows 7.
Så tror egentlig bare at det er en fejl fra microsofts side, men det ser ud til at være løst hos mig, fik den ihvertfald kun igår.

ASUS P6T Deluxe V2
Intel Core i7 920 2,67 GHz
6 GB DDR3 Kingston HyperX
ASUS ATI EAH6870 1024MB DDR5
1 TB Seagate Baracuda
Corsair HX750W

4

lørdag, 2. oktober 2010, 10:09

Har haft præcis samme fejl de seneste par dage i Windows 7.

Følgende virkede for mig:

Gik ind i Kontrolpanel > System og Sikkerhed > Windows Update og her installerede jeg selv de opdateringer som computeren ikke kunne finde ud af ved genstart!

Herefter genstartede jeg selv computeren og nu virker den igen :D

5

mandag, 18. april 2011, 21:11

Det lyder umiddelbart til at være ligetil. Men jeg sidder så i den situation, at jeg slet ikke kan komme ind på skrivebordet. Min computer bliver ved med at genstarte sig selv, efter den har stået med den nævnte fejl. Nogen der ved hvad man så skal gøre? :S

6

tirsdag, 19. april 2011, 15:58

Kør Cmd med administation, derefter skriv følgende i vinduet:

stop wuauserv, tryk enter

Og til sidst skal du skriv

start wuauserv og tryk enter, mange af Windows Update problemer løses via dette.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Haskiasi" (19.04.2011, 15:59)

7

tirsdag, 19. april 2011, 23:20

Citeret

Oprindeligt indlæg af Haskiasi
Kør Cmd med administation, derefter skriv følgende i vinduet:

stop wuauserv, tryk enter

Og til sidst skal du skriv

start wuauserv og tryk enter, mange af Windows Update problemer løses via dette.

Kan godt være jeg spørger dumt nu, men hvad er Cmd, og hvordan åbner dette vindue?

8

onsdag, 20. april 2011, 03:16

Du skriver Cmd i søgefunktionen, i nederste venstre hjørne.

Mvh
Sam

AMD FX-8120 CPU, MSI 990FXA-GD65, Antec H2O kühler 620,G.Skill 2x4GB Sniper pc-14900/1866Mhz ram,Sapphire R9 290 Tri-x OC ,Samsung 830 128GB SSD(OS), Seagate Momentus XT 500GB,2 WD 1.5TB Black Caviar, Cougar CM700W PSU,Lian-LI PC-P50R, Iiyama 26" skærm. Audiotrak Maya II soundcard, JBL Creature III black, win7 64 bit.

9

onsdag, 20. april 2011, 11:16

Men jeg kan jo slet ikke komme ind på skrivebordet. Jeg kan slet ikke komme til at logge ind på min computer.

Seneste tests og artikler

0

Wireless HDMI Extender WHDI

Her i den lumre sommerhede ska
Læs Mere

0

ASRock Fatal1ty H97 Performance

Denne gang tager jeg et kig på
Læs Mere

0

Arctic Accelero Xtreme IV VGA Cooler

Det er efterhånden ved at være
Læs Mere

0

Be quiet! Straight Power E9-400W GOLD80+

Strømforsyninger ser vi jo til
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Ny ASUS ROG Swift PG278Q gamer skærm

ASUS er kommet med deres nye R
Læs Mere

1

NVIDIA GeForce GTX 880 i forbindelse med Gamescon?

Ifølge rygterne så planlægger
Læs Mere

0

Vinderne af den store Dota 2 præmie pulje er fundet

Så lykkedes det at få afgjort
Læs Mere

0

Kingston er klar med SSDNow V310 Solid State Drive

Kingston er kommet med den nye
Læs Mere
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.