Problem med tastatur i spil !

  • Det sker en imellem at min PC siger bip, ligesom man trykker for mange taster ned på een gang. Men nogen gange siger den bip alligevel selv jeg mener jeg ikke trykker på mere end to taster. Anyway, men når den siger et bip i spillet XIII så begynder hovedfiguren at gå helt af sig selv og først efter ca.10sek stopper det og han går normalt. Dog har jeg fundet et midlertidig løsning lige så snart det sker trykker jeg escape (til hoved menuen) og escape igen (tilbage til spillet) og så går han ikke længere og alt er fint... indtil det sker igen.
    Er der nogen der har oplevet noget lignende ???


    Det skal sige i andre spil som MP2 og Splinter Cell kan min PC også bippe (nok igen for for mange taster trykkes ned eller dobbelttrykkes) men her er problemet der ikke, så derfor synes jeg at kunne konkludere at det er XIII relateret problem.
    :boxed:

  • Som sagt det oplever jeg også. Men det er bare det at når det sker i spillet XIII så begynder hovedfiguren at gå helt af sig selv og først efter ca.10sek stopper det og han går normalt. Dog har jeg fundet et midlertidig løsning lige så snart det sker trykker jeg escape (til hoved menuen) og escape igen (tilbage til spillet) og så går han ikke længere og alt er fint... indtil det sker igen.
    ?(