Office Professional Academic 2010

  • Hej


    Er der nogen som ved, om jeg kan installere dette på både min stationære og min bærbar. Eller kan programmet selv finde ud af, hvis jeg også installere det på den anden.

    It is hard enough to remember my opinions, without also remembering my reasons for them!
    Friedrich Nietzsche

  • Hvad er spørgsmålet præcis? Om Microsoft vil lade dig installere og aktivere programmet på begge maskiner eller? :rolleyes:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Ja. Kan jeg installere det på begge mine computere, eller kan de opdage det. Ved nemlig ikke om det er licens til en computer.

    It is hard enough to remember my opinions, without also remembering my reasons for them!
    Friedrich Nietzsche

  • Der er jo ikke andet end at prøve vel? ;)


    Ved faktisk ikke om 2010 har et licenscheck. Den udgave jeg har haft af 2007 havde ikke et réelt licenscheck som låste programmet. Men en hel anden ting er jo at du faktisk ikke må installere det på mere end en maskine hvis du ikke har et licens der siger at du må. :)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |