Ryger konstant af nettet.

  • Hey Tweak.


    Jeg har et problem med min computer og netværket.
    Den bliver ved med at smide mig af i tide og utide. Fx hvis jeg sidder og spiller over nettet kan den finde på pludseligt at smide mig af.
    Nettet og computeren er forholdsvis nye, men der var ingen problemer til at starte med, det har dog svinger i hvor slemt det er.


    Der sker det af den pludseligt smider mig af, nogengange for at reconnecte mig med det samme, lige efter. Andre gange må jeg reparere nettet før jeg kommer på igen. Har prøvet at nulstille modemet og "refreshe" switchen/routeren w/e, men uden held. Jeg kan bare ikke komme til bund i dette. Min brors computer kørte fint, uden de store problemer (efter han installerede driverne virkede det vist fint).
    Det undrer mig bare, fordi jeg er den eneste der sidder på nettet, og den eneste der sidder over LAN (min bror plejede at bruge lan, men er nu flyttet). Og alligevel smider den mig af.


    Net ting:
    Cisco Linksys WRT160N V3
    Motorola Docsis SB6120E


    Jeg kører Windows 7 64bit

    "Du skal aldrig file en diamant flod, hvis din hest åd et kloster" - Philip Larsen, 2009.

    Rettet en gang, sidst af pingomann ().

  • Det allerførste du skal er at sætte nettet direkte til din PC udenom router eller switch eller andet og se om du stadigvæk bliver smidt af.

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Malk
    Det allerførste du skal er at sætte nettet direkte til din PC udenom router eller switch eller andet og se om du stadigvæk bliver smidt af.


    Da jeg satte den direkte til, kunne jeg slet ikke komme på nettet. Stofanet tillod det ikke lige.

    "Du skal aldrig file en diamant flod, hvis din hest åd et kloster" - Philip Larsen, 2009.