Fejl 1935 ved Office 2007 installation :/

  • Sidder og forsøger at installere Office 2007 på kærestens bærbar efter jeg har formateret den, men det nægter den simpelthen. Midt i installationen opstår der en fejl:


    "Fejl 1935. Der opstod en fejl under installationen af assemblykomponenten {10CD20D2-733E-4174-9D02-2C6C26163DA5}."


    Har googlet fejlen og fundet ud af at det er en udbredt fejl, og at løsningen kunne være dette:
    http://support.microsoft.com/kb/926804/da


    Der er bare lidt problemer... Windows 7 har allerede de .net frameworks installeret, og har endda prøvet med .net 4 uden held. Nogen skriver at 3.5 hjælper men det kunne jeg slet ikke få lov at "aktivere" i windows :/



    Er der nogen der har en fix løsning? Hun står jo og skal bruge maskinen i morgen så alt hjælp modtages gerne! :cheers:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Jeg har desværre ikke nogen anelse om hvad der kan løse det problem direkte, da jeg ikke selv bruger MS office (udover Visio 2010).


    Men en ide kunne være at fjerne .net framework fuldstændigt og prøve at installere det igen.


    Ellers kan du jo være nødt til at smide openoffice på den, indtil en bedre løsning er fundet :boxed:

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

  • prøv at slå self defense/selv forsvar fra i den antivirus som er på den lappy og luk alt antivirus ned og køre installationen.


    er jeg os nødtil af og til med KIS2010CBE (Kaspersky Internet Security 2010 CBE) da den så barsk at det ik er alle installationer den vil køre ^^

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|
    prøv at slå self defense/selv forsvar fra i den antivirus som er på den lappy og luk alt antivirus ned og køre installationen.


    er jeg os nødtil af og til med KIS2010CBE (Kaspersky Internet Security 2010 CBE) da den så barsk at det ik er alle installationer den vil køre ^^


    Det hjalp desværre heller ikke :(
    Jeg må formatere skidtet i morgen ...

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe


    Det hjalp desværre heller ikke :(
    Jeg må formatere skidtet i morgen ...


    ja desværre men så prøv at installer Office som noget af det første efter det er kørt op igen, gør den det os så tror jeg det kan være en dårlig læsning el. noget :$

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|


    ja desværre men så prøv at installer Office som noget af det første efter det er kørt op igen, gør den det os så tror jeg det kan være en dårlig læsning el. noget :$


    Yeah det bliver også planen :)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2