Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 15. august 2010, 00:33

Hi, har et lille problem med en "Kingston Datatraveler 200 64gb" den virkede på min ps3 også formaterede jeg den til NTFS... Nu skal jeg have den tilbage så den virker på min ps3 igen... men den vil ikke formatere den færdig som fat32 den siger ved 100% den er for stor ??? :((( nogle ideer.

Har prøved "CMD" måden...

Takker

Want The Best, Here I'am!

2

søndag, 15. august 2010, 00:41

har du prøvet "HP USB Disk Storage Format Tool" mener den er ligeglad med hvor står din USB Drev/Pen er den formatter den bare i det filformat du vil ha den i :razz:

3

søndag, 15. august 2010, 01:00

Prøver den lige :D

Want The Best, Here I'am!

4

søndag, 15. august 2010, 01:50

Fat32 er ikke bygget til så store størrelser..

Ellers kan du jo dele den op i partitioner, selvom det er træls.
Et andet program end Windows er nok vejen frem..

5

søndag, 15. august 2010, 07:56

Citeret

Oprindeligt indlæg af Overgaard
Fat32 er ikke bygget til så store størrelser..

Ellers kan du jo dele den op i partitioner, selvom det er træls.
Et andet program end Windows er nok vejen frem..

ved jeg godt Overgaard, men kan huske da jeg købte min Western Digital 250GB My Book USB i tidernes morgen der var alle 250GB lavet som fat32 from Western Digital :))

6

søndag, 15. august 2010, 09:33

FAT32 er udmærket så længe at filerne ikke overstiger de ~4GB hver især. NTFS er noget rod så snart du tager stikket væk fra en Windows PC. ExFAT (også kendt som FAT64) skulle gerne overtage tronen snart. :)

7

søndag, 15. august 2010, 09:37

Citeret

Oprindeligt indlæg af HerrMansen
FAT32 er udmærket så længe at filerne ikke overstiger de ~4GB hver især. NTFS er noget rod så snart du tager stikket væk fra en Windows PC. ExFAT (også kendt som FAT64) skulle gerne overtage tronen snart. :)

hva vil de hjælper hvis autoradio'er, dvd'er, tv'er m.m stadig kun har Fat32 understøttelse, hvor langt kommer du så? :crazyeyes:

8

søndag, 15. august 2010, 10:51

Samme problem er der jo med NTFS så jeg kan ikke se din pointe? :razz: Jeg siger bare at løsningen ER fundet - det er bare et spørgsmål om at producenterne gider at tage sig sammen og udvide deres drivere. ;)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.