Windows 7 på Vista Bærbar?

  • Nej den eneste grund til at opgradere en BIOS er hvis man skifter hardware. Styresystemet har (næsten) ingenting at sige dér.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HerrMansen
    Nej den eneste grund til at opgradere en BIOS er hvis man skifter hardware. Styresystemet har (næsten) ingenting at sige dér.


    Eller hvis der er andre problemer i windows.. Havde et problem med at min computer ikke ville starte efter hibernate og sleep.. Det fixede en bios opdatering.. Jeg syntes altid det er godt at være opdatere med bios, eller ihvertfald lige læse "changelog", hvorfor det er de har udgivet et nyt bios

    E8500 C0 @ 4.2 - Xigmatek HDT-s1283
    Asus P5Q Pro - Mushkin 2x2 Redline
    PoV 8800GTS 512 785/1910/1030
    Corsair 550W - Maxtor 250GB
    Antec p182

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Nuller-Joe


    Eller hvis der er andre problemer i windows.. Havde et problem med at min computer ikke ville starte efter hibernate og sleep.. Det fixede en bios opdatering.. Jeg syntes altid det er godt at være opdatere med bios, eller ihvertfald lige læse "changelog", hvorfor det er de har udgivet et nyt bios



    men angående driver find ud af dit Lan Kort / Ethernet hedder hvis det er et Realtek så kan du næsten 110% regne med Windows 7 har en driver men hvis der er nogle driver du mangler så prøv Windows Update i Windows 7 vil da tro når der er Vista Drivere så har Update dem os i Windows 7 :razz: