Installation af Windows 7 fejler hele tiden efter første fase

  • Hej alle,


    Jeg har i denne tråd haft virus problemer på min Acer predator med masser af virus hvor jeg ikke kunne se hvad der var på mine harddiske, selvom mine sange og alt andet stadig lå på computeren! Jeg fik aldrig løst problemer og derfor valgte jeg at formatere hele computeren, men nu kan jeg simpelthen ikke få installeret windows 7 på min computer.


    Hver gang det bliver færdig med første fase af installationen, siger den at den ikke kan få computeren til at genstarte i næste fase af installationen og den derfor fejler! Er der noget galt med mine harddiske eller er der nogle af jer som har oplevet dette problem før?


    På forhånd tak for hjælpen

  • Du kan godt have været så uheldig at have fået noget rigtig lort ind på din maskine som ligger sig i MBR på disken, og så er det lige meget om du laver et format C, så får du aldrig det hele med.


    Når du vil installere win7, så gå ind under avanceret og slet parration, genstart og geninstaller, så er disken helt frisk og ren.


    Jeg kan huske at der for nogle år siden var nogle virus typer som faktisk smadrede en disk fuldstændig og gjorde den umulig at bruge igen, det kan osse være en mulighed.


    Er du heldig at få den til at køre igen, så gør dig selv lige den tjeneste og gå ind på producenten af din harddisks website, og hent et diagnosticeringsværktøj og kør en check på din harddisk.


    Hop så lige alle de der gratis udgaver over af diverse AV programmer fra forskellige firmaer. Brug microsofts egen suite i stedet for, så er du fuldt beskyttet


    http://www.microsoft.com/secur…ls/default.aspx?mkt=en-us


    Den er gratis og tilbyder dig alt og opdaterer sig selv, mange herinde bruger den i stedet for at bruge et betalingsprogram og de er godt tilfredse.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.