Android til HTC HD2?

  • Hej, jeg har prøvet denne "hack", men det er ikke lykkedes mig at starte android. Den begynder at loade en masse ting, så går den bare i sort skærm med nogle meget tynde striber i venstre side og fryser så jeg er nød til at tage batteriet ud for at slukke.


    Så jeg tænkte på om der er nogen der kan hjælpe mig med at få Android på min HTC HD2? Hvis det altså er muligt :) Jeg ved godt at det ikke vil køre 100%, men det ville da være sjovt at rode lidt med det.


    Btw så er min HTC standard, altså med Windows Mobile 6.5, ingen mods.

  • hvis du ikke har pillet ved din telefon før så er det der for den går i stå. Du skal først opgradere radio rom versionen til en af dem der virker, ellers så låser android under boot.


    Men lige pt. kan du lige så godt vente. Det er ikke såååå stabilt endnu så man kan bruge den til noget.
    Hvis du dog vil gør det, så er der alt hvad du skal bruge her http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=735

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dkwolf
    hvis du ikke har pillet ved din telefon før så er det der for den går i stå. Du skal først opgradere radio rom versionen til en af dem der virker, ellers så låser android under boot.


    Har søgt lidt på det der med Radio ROM, men jeg er ikke sikker på hvad for en jeg skal vælge da nogen siger at det er risikabelt at rode med, har du et forslag?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Heinzie


    Har søgt lidt på det der med Radio ROM, men jeg er ikke sikker på hvad for en jeg skal vælge da nogen siger at det er risikabelt at rode med, har du et forslag?


    min HD2 er opdateret med Radio 2.12.50_02 og andet.


    Følg disse trin og du kan smide en anden ROM (WinMo OS) på og andet


    1. Smid HSPL 2.08 på -> http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=611433
    2. HUSK! at opdatere dll filen i hvis du forsætter med din nuværende build af WinMo -> ellers kan du ikke ringe!
    3. Opdater din Radio ROM -> http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=732380 (se trin 2)
    4. Hent den Android build du vil og smid den på dit SD kort
    5. kør filerne og tadaa :)


    ->> VIGTIGT! hav IKKE dit SIM og SD kort i når du opgradere HSPL eller Radio Rom!

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2