Android 2.2 til HTC Desire denne weekend!

  • HTC har nu endelig officielt bekræftet at HTC Desire vil få Android 2.2 "FroYo" denne weekend. Opdateringen vil komme "Over The Air", og vil ikke slette telefonens indhold.


    Så kommer der for alvor fart over feltet :)


    Kilde

    Sony Vaio VPCEB2S1E, Lenovo T410
    Mediecenter: Asrock Nettop 330HT
    Playstation 3
    Samsung Galaxy SII

  • "I første omgang vil opdateringen blive gjort tilgængelig for kunder, som har en ulåst telefon. Hvis man har en telefon, som er bundet til en teleoperatør, så vil man formentligt skulle vente på, at der er en specifik version klar. Det kan dog afhænge af, hvorvidt operatøren har specialtilpasset brugerfladen og eksempelvis tilføjet særlige tjenester."


    Hmm...
    Jeg kommer sikkert til at skulle vente lidt endnu, da min HTC Desire er købt med et 3 abonnement.. suk. :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af LeeFusZ
    "I første omgang vil opdateringen blive gjort tilgængelig for kunder, som har en ulåst telefon. Hvis man har en telefon, som er bundet til en teleoperatør, så vil man formentligt skulle vente på, at der er en specifik version klar. Det kan dog afhænge af, hvorvidt operatøren har specialtilpasset brugerfladen og eksempelvis tilføjet særlige tjenester."


    Hmm...
    Jeg kommer sikkert til at skulle vente lidt endnu, da min HTC Desire er købt med et 3 abonnement.. suk. :rolleyes:


    Jeg har nu hørt snak om at ingen danske operatører Brander deres telefoner.


    Froyo er nu ude til Desire! Den kører super nice :) 720p recording, Wifi tethering, og op til 500% hurtigere i menuerne og browser.

    Sony Vaio VPCEB2S1E, Lenovo T410
    Mediecenter: Asrock Nettop 330HT
    Playstation 3
    Samsung Galaxy SII

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sct_nicolaus


    Jeg har nu hørt snak om at ingen danske operatører Brander deres telefoner.


    Froyo er nu ude til Desire! Den kører super nice :) 720p recording, Wifi tethering, og op til 500% hurtigere i menuerne og browser.


    Nice jeg er igang med at hente den nu :clap: