LongHorn Warez?

  • Vilde bare lige vide hvorfor i har lukket den LongHorn tråd? og kaldt det warez? jeg har Downloadet min Longhorn beta fra ms egen hp? hvordan bliver det til wares.... nå never mind... det er jer der laver reglerne... og i kan jo lukke de tråde i vil...


    Fed7haS

  • Hvis den er hentet fra ms' eget site, så må den jo være god nok - andet ville da være noget kryptisk 8o


    Har du et link til den på ms' site? Synes da det lyder noget interessant :D

  • Kunne ikke forestille mig at M$ ligger en beta af deres kommende OS ud til gratis download - lyder jo absurd.


    Derfor må du meget gerne komme med et link . Indtil da har jeg stadig den holdning af Longhorn hører til warez-afdelingen

  • ved dog ikke om man kan download den endnu, men jeg mener af have læst, at betaerne skulle være muligt at købe for billige penge via microsoft hjemmeside, når de engang kommer

    CPU: Pentium4 Northwood-C 2.6GHz
    Bundkort: ASUS P4C800 Deluxe
    RAM: 2x512MB Kingston 3200 DDR 400
    Grafikkort: Club3D Radeon 9800 Pro 128MB
    HD: 36.7 GB Western Digital Raptor WD360GD (S-ATA)
    Lyd: Creative Soundblaster Audigy + Plantronics .Audio 90 Headset
    Kabinet: Chieftec Winner Workstation + NC WhisperBox + NC Magic Fleece
    PSU: Q-tec 400W
    Mus: Intellimouse Explorer 3.0 + ICEMAT
    Skærm: Sony Multiscan E220 Trinitron 17"
    ________________________________________
    PcMark 2004: 3815

    Rettet en gang, sidst af spaceman ().

  • Lyder rimelig mærkeligt.. Nok derfor at ham der min ven mente det var udkommet ...

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • Det eneste sted det kan ligge er hvis man er MSDN så vil det selvfølgelig ligge der, men tja der er ikke alt for mange MSDN da det koster kassen.

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    Kunne ikke forestille mig at M$ ligger en beta af deres kommende OS ud til gratis download - lyder jo absurd.


    Derfor må du meget gerne komme med et link . Indtil da har jeg stadig den holdning af Longhorn hører til warez-afdelingen


    Linket er naturligvis fjernet. Det var kun omline i rimelig kort tid.... ;)


    Men ja, du har ret.... Chancen for at MS giver noget gratis ud er lige så stor som at E.T. lander udenfor om 5 min med en kop kaffe til mig.... :))

  • Quote

    [i]Originally posted by GrillRotten
    Men ja, du har ret.... Chancen for at MS giver noget gratis ud er lige så stor som at E.T. lander udenfor om 5 min med en kop kaffe til mig.... :))


    Hmmm gør han ellers her tit!!!!!!!!



    The_Unforgiven

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Linket er naturligvis fjernet. Det var kun omline i rimelig kort tid.... ;)


    Men ja, du har ret.... Chancen for at MS giver noget gratis ud er lige så stor som at E.T. lander udenfor om 5 min med en kop kaffe til mig.... :))


    Har du kigget? 8o


    Man ved jo aldrig :crazyeyes:

  • Lyder også for langt ude i mine øre, at de skulle have lagt en beta ud.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by The_Unforgiven
    Har en kammersjuk der er i et firma hvor de får en masse MS beat lort , smidt ind af døren , kunne jo være en sådan.
    The_Unforgiven


    Det er så via deres MSDN aftale - og alt software som de modtaget der skal jo netop holdes indenfor firmaet - har man så taget sådan en kopi med hjem og installer den der er det ulovligt. :)

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Originally posted by dkwolf
    Det er så via deres MSDN aftale - og alt software som de modtaget der skal jo netop holdes indenfor firmaet - har man så taget sådan en kopi med hjem og installer den der er det ulovligt. :)


    Ja, det må du jo vide alt om .... ;) .... HiHi... men yeah...

  • Jeg kan give jer linket da det foregik sådan : jeg skulde udfylde alle mulige ting hvor jeg blandt andet skrev at jeg arbejdede i et firma osv osv.... så gik der 2 uger så fik jeg en kode og en download adrasse med mail.... den hedder Public Beta og starter uden kode eller noget.... og der står beta med stor skrift når den instalere.... jeg løg godtnok angående det med firmaet osv.... men de gav mig jo stadig den beta så jeg ser ikke hvordan det kan være Wares.... at der er warez versioner derude ved jeg intet om.... jeg trovede bare at folk gjorde som jeg hade gjordt... men der tog jeg vist fejl...


    Fed7haS

  • Quote

    Originally posted by Fed7haS
    Jeg kan give jer linket da det foregik sådan : jeg skulde udfylde alle mulige ting hvor jeg blandt andet skrev at jeg arbejdede i et firma osv osv.... så gik der 2 uger så fik jeg en kode og en download adrasse med mail.... den hedder Public Beta og starter uden kode eller noget.... og der står beta med stor skrift når den instalere.... jeg løg godtnok angående det med firmaet osv.... men de gav mig jo stadig den beta så jeg ser ikke hvordan det kan være Wares.... at der er warez versioner derude ved jeg intet om.... jeg trovede bare at folk gjorde som jeg hade gjordt... men der tog jeg vist fejl...


    Fed7haS


    Guerss so.


    Men man burde da tro, at de proklamerede mere, hvis de havde en beta ude. Jeg har intet set eller hørt.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Heh, hvis du har modtaget en beta af longhorn fordi du har oplyst du arbejder for det pågældende firma ville jeg nok holde lidt tæt om det. Kan vel få kæmpe konsekvenser for både firmaet og dig, hvis de får snus om så noget, eller hvad :?
    Der var da også en gang man kunne hente Windows Server 2003 fra window's servere, kan da huske der var en der testede det, og det var åbenbart en fuld version.. Eller, I don't know :T