Sorry..

  • Hmm undskyld med det der thread der om win lh :rolleyes: ..


    Er det ikke udkommet ???? Jeg fik det lige af en ven her forleden.. Han sagde det var udkommet.... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • Quote

    Originally posted by N[O_o]b-_-DJF
    Hmm undskyld med det der thread der om win lh :rolleyes: ..


    Er det ikke udkommet ???? Jeg fik det lige af en ven her forleden.. Han sagde det var udkommet.... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:


    så må din ven kunne rejse i tiden - Longhorn er dets "kodeord" og skal først udkomme i 2005, måske først 2006.

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Originally posted by N[O_o]b-_-DJF
    Hmm undskyld med det der thread der om win lh :rolleyes: ..


    Er det ikke udkommet ???? Jeg fik det lige af en ven her forleden.. Han sagde det var udkommet.... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:


    Det er ok - du er ny her i forummet og skal selvfølgelig bare vide at vi ikke snakker warez her.


    Longhorn kommer først om et par år, så hvis folk har lyst til at køre nogle af de leaks der er kommet, gider vi bare ikke høre om det her.


    Ligemeget hvad -> Så er det ulovligt når din ven brænder noget som helst Microsoft til dig - > om det så er Windows 3.11


    Lad os bare lade den ligge her - hvis du har nogle spørgsmål kan du bare skrive en PM