Bedst udseende / Bedst ydeevene

  • hey tweak :)


    Nu har jeg prøvet og lave en tråd der ligner den her på Xplayn men uden meget hjælp.


    Men Det mit problem/spørgsmål er om man kan lave en etv. .BAT fil eller en anden form for script så man kan skifte mellem Bedst udseende / Bedst ydeevene uden og skulle ind i kontrolpanel og alt det.


    Grunden det jeg vil have det er at min computer køre de fleste spil meget bedre på den måde, men ja det er ikke særlig pænt og se på :)


    Jeg har Vista 64-bit, hvis det skulle være brugbart for etv hjælp ellers spørg :)


    På forhånd tak, hvis der skulle være hjælpe at hente :)

  • okay, er heller ikke selv sikker på man kan :)


    Ved godt det med nVidia. Men at sætte til bedst ydeene istedet for bedst udseende giver det lige lidt mere, blandt andet ca. 15 fps i wow :) har ikke lige set efter i andre spil mens det er på :P

  • Går ud fra at du kører wow i et vindue så? med 15 fps taler vi så om 30 til 45 eller 225 til 240 fps?
    Stor forskel ;)

    Core i7 930 @ 3600mhz @ 180x20
    Noctua NH-U12P Special Edition 1366 cpu cooler
    Asrock x58 Extreme
    OCZ3B2000C9LV6GK @ 9-9-9-30-1T@900mhz
    MSI N560GTX-TI Twin Frozr II 2GB GDDR5
    Kingston SSDNow V+ 128 GB (200mb R/W)
    Cooler Master 690 Kabinet | Seasonic X-650w PSU

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af welle
    okay, er heller ikke selv sikker på man kan :)


    Ved godt det med nVidia. Men at sætte til bedst ydeene istedet for bedst udseende giver det lige lidt mere, blandt andet ca. 15 fps i wow :) har ikke lige set efter i andre spil mens det er på :P


    har du slået vsync fra i wow, det giver en del i fps, og ikke noget man sådan lige kan se forskel på..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af NiEn



    har du slået vsync fra i wow, det giver en del i fps, og ikke noget man sådan lige kan se forskel på..


    ja, det har jeg fra :P



    Quote

    Oprindeligt indlæg af Azjo
    Går ud fra at du kører wow i et vindue så? med 15 fps taler vi så om 30 til 45 eller 225 til 240 fps?
    Stor forskel ;)


    ja jeg køre for det meste wow i et vindue. men det er på min bærbar en forskel på 30 fps til 50+.