Laptop Drivers.

  • jeg sidder her med en Packard Bell laptop som er en model :Packard bell Easynote Kamet AM
    Den har et 800.11n netværks kort i, men den kan ikke finde den router jeg har sat op, så ville opdatere den, men kan ikke finde drivers nogle steder :( jeg har forsøgt alt for at prøve at finde min router på den bærbar, og den kan bare ikke.. iphones + min macbook kan finde den... :S

  • Først og fremmest har vi brug for lidt mere information omkring den laptop, ud fra hvad jeg kan se fra packard bells hjemmeside skulle model nummeret se ud noget ala EN BG35, prøv at se under computeren om der ikke står noget på et klistermærke?


    derudover, kan computeren finde andre trådløse netværk?


    Mange computere bruger et andet værktøj end det der er indbygget i windows til at styre det trådløse, så kan være at du skal bruge det i stedet for windows (eller omvendt).

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

  • har forsøgt med windows update. no luck.


    Ja den finder andre trådløse netværk.


    Det eneste der står omkring model nummer er det jeg har oplyst. Der står dog et andet såkaldt model nummer, men det findes heller ikke på packard bells hjemmeside..
    Jeg har selvfølgelig forsøgt mig på deres side.. :S

  • du har vel husket at updater Vista med SP1 evt. SP2?


    ved på flere laptops jeg har installeret XP på skal der SP3 før de kan forbinde til min router :))

  • Prøv at åbne enhedshåndteringen og se hvilket navn der står ved det trådløse netkort.


    Med lidt held står der noget brugbart, men kan være at du skal ind og se på navnene på de enkelte filer (noget værre rod desværre).

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|
    du har vel husket at updater Vista med SP1 evt. SP2?


    ved på flere laptops jeg har installeret XP på skal der SP3 før de kan forbinde til min router :))


    det ved jeg faktisk ikke.. det vil jeg da lige undersøge når jeg kommer hjem her på mandag!
    det kunne give god menning..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SSDfreak
    Drivers til laptops findes hovedsageligt på producentens hjemmeside.


    Undskyld mig!! Ikke for at lyde sur eller noget
    Men læs tråden. Så tror du finder ud af de ikke er på hjemmesiden!
    Doh ja.
    Jebis christ useless post

  • Du svarede mig aldrig på hvad der stod ved navnet på netkortet i enhedshåndteringen.


    Hvis der bare står noget generisk såsom 802.11 adapter, så se nærmere på selve de filer der er nævnt under driver details (bør se ud som det her: LINK), du må gerne tage et screenshot af driver details hvis du er i tvivl, så kan det være vi kan hjælpe dig med det :)

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af RTM
    Du svarede mig aldrig på hvad der stod ved navnet på netkortet i enhedshåndteringen.


    Hvis der bare står noget generisk såsom 802.11 adapter, så se nærmere på selve de filer der er nævnt under driver details (bør se ud som det her: LINK), du må gerne tage et screenshot af driver details hvis du er i tvivl, så kan det være vi kan hjælpe dig med det :)


    jeg er lige kommet hjem i dag fra ferie i skagen.. så derfor jeg ikke har svaret på det :) jeg vil se på det når jeg får kærestens bærbar igen :)