Hvilke programmer bruger du på din android telefon

  • Hey Alle


    så fik jeg anskaffet mig en HTC Disire.


    jeg synes det til dato er den fedeste telefon jeg har haft, ikke mindst pga. Android.


    men der er jo en milliard forskellige programmer som man kan hente gratis til den


    men hvilke er de bedste der er ? kom med jeres bud


    jeg har selv hentet


    Tour de france - for at kunne følge lidt med når jeg er på arbejde :O


    morelocale2 - for at kunne sætte dansk på den

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii

  • Det er svært at svare på når du ikke søger et program indenfor et bestemt område.


    Men vil klart anbefale Advanced Task Killer.


    På Android kan du ikke selv lukke programmer, dvs. hver gang du åbner et program - så kører det stadig i baggrunden selvom du ikke længere bruger det, og det tager selvfølgelig noget af energien fra batteriet.


    Det som Advanced Task Killer gør, er at give dig en liste over hvilke programmer der kører pt. og du kan afkrydse hvilke programmer du skal have lukket ned. Øverst kan du se hvor meget hukommelse du frigør ved at lukke de åbne programmer.


    Barcode Scanner er også en cool app. Den kan scanne diverse stregkoder, fx bøger, og derefter fortælle dig bogens pris og hvor du kan købe den. Du kan også bruge den til at scanne QR koder.


    // Twerft

  • Har også HTC Desire, men har så valgt at springe Task Killer over, da min næsten aldrig løber tør for strøm alligevel :)
    Har ikke så mange, men overlever (:


    Jeg bruger Springpad - note program, som synkronisere online, så du også kan se dine noter på en stationær.


    Convertpad - konverterings program med fx. længde, vægt, temperatur og data (fx. gb-mb)


    TuneWiki - til at høre internet radio som fx. Specific Radio :)


    Du kan også hente et der hedder Timeriffic som lader dig bestemme hvornår på dagen din telefon fx. skal gå på lydløs, rigtig smart når man tager på arbejde eller i skole ;)

  • smooth Calendar
    Shazam
    NetCounter
    Google Googles
    Evernote
    tv.nu


    Task killer har jeg ikke haft nogen behov for på legend - var det ikke kun de "gamle" android telefoner der havde problemer med ikke afsluttede programmer der tager resourcer?


    /ask

  • Har følgende på min HTC Desire:


    Advanced Task Killer
    Air Control (Spil)
    Bonsai Blast (Spil)
    ConvertPad
    Google Oversæt
    Hit Penguin (Spil)
    Jewels (Spil)
    Mahjong (Spil)
    MyPOD (Program til at streame Tiesto Club Life og andre PODcasts)
    Shazam
    Speedtest.net (Måler hastigheden på den anvendte netværksforbindelse, både på UMTS, HSDPA og WIFI)
    Traffic Jam (Spil)
    Word Drop (Spil)

  • hey :cheers:


    tak for alle de gode ideer. de skal da lige prøves ud de forskellige programmer.


    jeg melder naturligvis ind hvis jeg selv finder nogle seje apps :-)


    indtil da, keep posting hvis i finder nogle :9xo

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii