Mine ikoner er væk?

  • Hey...


    Jeg har et lille irriterende problem... Efter jeg fik ny HD og klonede den gamle over på den nye er ikonerne til filmfiler og worddokumenter væk... der er bare sådan et andet ikon som windows plejer at bruge til filer som det ikke ved hvad er til... Hvordan får jeg de gamle tilbage igen? :crazyeyes:

  • Geninstaller Windåse samt Word og andre programmer.


    Mikroblød kan bare ikke finde ud af at lave noget rigtigt.


    På et tidspunkt installerede jeg et program (kan ikke huske hvilket). Så skiftede ikonet på 'Dokumenter' ude på skrivebordet, den lignede et eller andet fra Windåse 95. Jeg prøvede alt 'Systemgendannelse', 'Undelete' (For at se om originalen var blevet overskrevet), og alt muligt andet. Så prøvede jeg at kopiere den fil som Windåse gemmer sine ikoner i og så skifte ikonet på 'Dokumenter'-mappen til den nye fil. Så virkede det!!! Det var bare en nøjagtig kopi af den originale. Tror du så at jeg blev forvirret? Så satte jeg kopien ind i stedet for originalen, så skiftede ikonet igen til 95-versionen. Så ikonet på min 'Dokumenter' kører på en kopi, ,mens alle de andre skrivebords ikoner kører på den originale, uden problemer.


    Wierd!!


  • Hmmmm... Virker ikke rigtig... Jeg kan godt ændre ikonet inde i tools... men det ændrer sig ikke ude i mapperne...



  • Neeeej!... Gidder bare ikke til at geninstallere... Nu kører det hele jo næsten som det skal... ;(

  • Quote

    Originally posted by Hellm@n


    Hmmmm... Virker ikke rigtig... Jeg kan godt ændre ikonet inde i tools... men det ændrer sig ikke ude i mapperne...


    Lyder MEGET underligt for det er der man finder en liste over hvordan se forskellige fil-typer ser ud, hvilken type fil der drejer sig om og hvilket program der skal åbne dem....


    Men ok. Fint du fandt på en løsning så. ;)

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Lyder MEGET underligt for det er der man finder en liste over hvordan se forskellige fil-typer ser ud, hvilken type fil der drejer sig om og hvilket program der skal åbne dem....


    Men ok. Fint du fandt på en løsning så. ;)



    Det er .avi .mpeg filer som WMP afspiller og Worddokumenter som MS Word 10.0 viser...

  • Quote

    Originally posted by Hellm@n


    Ja... en fin lille formatering... :))


    Så har jeg ingen idé'er. Du bliver vist nød til at geninstallere. Sur røv. ;( ;(


    Med mindre andre har nogle forslag.