Genskab slettede beskeder på nokia E51

  • Er dette muligt?
    Jeg har søgt på google osv, men ikke fundet en løsning.
    Er der nogen her, som har erfaring med det?


    Alternativt:
    Når telefonen er tilsluttet computeren får telefonhukommelsen ikke et drevbogstav, så den kan ikke genkendes af div. genskabelses programmer. Er der et trick til at give den et drevbogstav og snyde computeren?

    / OS: Win7 x64 \
    / GFX: PNY GTX570 \
    / PSU: Corsair TX750w \
    / RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
    / CPU: Intel I7-920 Box-køler \
    / HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
    / Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
    / Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \

  • tror ikke du skal regne med at du kan genskabe de beskeder, mener at have læst et sted at når de først var slettet så kunne man ikk finde dem igen.


    lyder lidt mærkeligt at den ikk får et drev bogstav,, har du installeret den driver cd der fulgte med telefonen.


    min mobil fik nemlig ikk noget drevbogstav da jeg havde driverne installeret, så afinstallerede jeg driverne og lod selv computeren ordne det og så vupti så fik den et drevbogstav ;)

    Asus - Crosshair IV Formula
    AMD - Phenom II X4 @ 4.0 Ghz
    Club 3d gtx 560
    80 GB Sata2
    320 GB Sata2
    Corsair - Corsair 8 GB DDR3 1333MHz (2x4)
    Coolermaster V6

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af erland3000
    tror ikke du skal regne med at du kan genskabe de beskeder, mener at have læst et sted at når de først var slettet så kunne man ikk finde dem igen.


    lyder lidt mærkeligt at den ikk får et drev bogstav,, har du installeret den driver cd der fulgte med telefonen.


    min mobil fik nemlig ikk noget drevbogstav da jeg havde driverne installeret, så afinstallerede jeg driverne og lod selv computeren ordne det og så vupti så fik den et drevbogstav ;)

    Jeg er sikker på at det er muligt, men der er ikke mange ting at prøve når ikke man kan få programmerne til at arbejde med det.


    Har installeret nokia pc suite, for uden det, kunne computeren slet ikke se telefonen. Efter driverne er installeret ligger den i denne computer. Ikke som drev, men som "nokia e51", med en mobil som ikon.


    Kunne forestille mig at hvis man kunne installere driverne uden at installere nokias software program, at den så ville blive set som disk.

    / OS: Win7 x64 \
    / GFX: PNY GTX570 \
    / PSU: Corsair TX750w \
    / RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
    / CPU: Intel I7-920 Box-køler \
    / HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
    / Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
    / Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \


  • er det ikk bare at afinstallere det nokia pc suite, og så koble telefonen til computeren. det var det jog gjorde :)

    Asus - Crosshair IV Formula
    AMD - Phenom II X4 @ 4.0 Ghz
    Club 3d gtx 560
    80 GB Sata2
    320 GB Sata2
    Corsair - Corsair 8 GB DDR3 1333MHz (2x4)
    Coolermaster V6