Problemer med 2233RZ

  • Hej folkens!


    Mit skærm valgte forleden dag at gå i sort. Jeg valgte derfor at investere i en ny skærm og det skulle selvfølgelig være den så positivt omtalte skærm Samsung Syncmaster 2233RZ.


    Jeg har sat skærmen til 120 hz, men efter jeg har skiftet skærm "hakker" mit skærmbilled.
    Jeg aner intet om dette, så har ikke selv rodet med det, da jeg tror det skader mere end det gavner. Grafikken er ligeledes "dårlig". Det er som om at skærmen er for god til Counterstrike, som er det primære spil jeg spiller. Mappet og mændende er meget kantet og hver gang jeg rykker musen er det ikke sådan et flydende drej. Det hakker nærmest lidt i det..


    Nogen der har oplevet dette, samt nogen som har gode råd til hvordan dette skal håndteres? Det er lige fra alle indstilling jeg ønsker hjælp til. Hvis der er bestemte indstillinger i ens cfg som giver bedre skærmbilled, til indstillinger på skærmen.


    Ved ikke om mit grafikkort har nogen betydning.
    Har et ATI Radeon HD 2400. Ikke et videre vildt grafik kort, men det skabte ikke problemer med min gamle crt skærm :S


    Håber der er nogle søde sjæle som kan hjælpe :)


    På forhånd tak - Casper

  • kender ikke lige dit grafikkort, men det lyder for mig som om du har sat opløsningen for højt..


    jo højere opløsning = mere arbejde for grafikkort = lags


    prøv at gå ud i windows og ind i CS og set opløsningen lidt ned og se om ikke det skulle hjælpe

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his

  • har læst flere som har problemer med ATi kort og så 2233RZ skærmen fra Samsung nogle mener det er ATi driveren som ik funker optimal og andre mener at den kun funker med Nvidia GFX.