Mobil tlf i undervisningen

  • Den skal du nok være lidt mere specifik om, hvad er det for nogle programmer du skal bruge?


    Jeg mener... et lommeregner program kan du da altid bruge på din mobiltelefon ?

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Nej, jeg gider ærligt talt ikke finde dig pruttepuderprogrammer, ddos scripts eller noget i den retning. Læs dine lektier unge mand :razz:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Yarr
    Et program som vil kunne gøre undervisning mere underholdende :rules:


    hvad har snake nu gjort?? :pokey: , kan det slet ikke bruges mere :D

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his

    Rettet en gang, sidst af martinta ().

  • Det er ikke lektier, i min klasse snakker vi om hvordan man evt vil kunne bruge vores telefoner i undervisningen. Og så tænkte jeg at der jo er en masse kloge hoveder her omkring der måske vidste noget :)

  • Kommer vel an på faget? I skriftlige fag, kan man med fordel gøre brug af ordbøger og stavekontrol i nyere telefoner.


    I IT og fag der kræver research, skader det ikke at have en touch telefon som kan gå på WLAN, og bruge den i grupper, til at google og bruge f.eks. wikipedia på. Et godt alternativ til den bærbare hvis man ikke skal bruge det en masse. :)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Yarr
    Det er ikke lektier, i min klasse snakker vi om hvordan man evt vil kunne bruge vores telefoner i undervisningen. Og så tænkte jeg at der jo er en masse kloge hoveder her omkring der måske vidste noget :)


    man kan bruge den som lektiekalender og memo pad ;)


    kan man med de fleste

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • I min klasse har vi tænkt på at man evt kan bruge dem i geografi, altså noget med kordinater, enten via en indbygget GPS eller via de signaler en GSM mast sender ud. Det er det vi har tænkt på indtil videre. Hvis i har nogle idéer eller noget i selv har prøvet så er i meget velkomne til at skrive det også :D