works 9 vs. office 2007

  • Læste det som open office haha.... men der er Office klart at foretrække, works er jo en skrabet udgave.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

    Rettet en gang, sidst af ayu ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maverick


    Tja, det komme så sandelig an på hvor seriøst man bruger sin office-pakke. Er det bare tilhusbehov, så ser jeg ingen grund til at betale en formue for office


    Microsoft office kan ikke noget som open office ikke kan, dog kan det være lidt mere kompliceret at sætte op får at få tingene til at spille sammen, men version 3.2 gør livet lidt lettere ;) og fremfor alt så koster det ikke andet end båndbredde at hente.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Ebo


    Microsoft office kan ikke noget som open office ikke kan, dog kan det være lidt mere kompliceret at sætte op får at få tingene til at spille sammen, men version 3.2 gør livet lidt lettere ;) og fremfor alt så koster det ikke andet end båndbredde at hente.


    Mvh
    Sam


    Nu læste jeg det som der var de to alternativer Office vs Works... og der ville jeg da klart foretrække Office da Works efter min bedste overbevisning ikke er nogen komplet kontorpakke.... Hvad Open Office angår, så er det et glimrende alternativ som jeg faktisk også anbefalede i min original post, men hvor jeg åbenlyst misforstod spørgsmålet og derfor redigerede det.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m