Underligt blaster problem med winxp sp1

  • Hej jeg har et meget underligt problem som jeg godt vil høre om der også er andre der har prøvet.
    Jeg bliver ved med at få denne der genstart blaster orm ting og jeg kan ikke fjerne den fra min computer
    jeg har prøvet at installere sikkerhedsupdaten fra MS men min computer lukket installen ned lige når den er kommet igang jeg har også prøvet at købe blaster fix'en fra norton men den finder ikke noget, jeg har også prøvet at installere norton antivirus 2004 men programmet vil ikke starte så jeg har kørt en scan med det samme program fra en anden computer over netværk men der blev heller ikke fundet noget nogen der har en ide om hvad fanden der sker ? :chain:

  • nu tror jeg alle der har adgang til nettet har stiftet bekendskab med denne pestilens... Så ka du ik bare få en ven til at brænde en CD eller sårn og så update på den måde? Den kommer kun hvis du er på nettet, så du ka bare hive net stikket ud når du vil update...


    Jeg ved godt det kan være lidt problematisk at downloade updaten inden at den der shutdown ting popper up...


    Edit: det nytter ik noget at formatere da problemet på den måde kommer igen... Men filen skullie vist ligge i "C:windows\system32" mener jeg og den kan ha mange forskellige navne men den hedder højest sandsynligt msblaster... Du ka bare genstarte i fejlsikret tilstand og så slette den, det sku gi dig noget tid...

    AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

    Rettet en gang, sidst af Dalingo ().

  • Quote

    Originally posted by Dalingo
    nu tror jeg alle der har adgang til nettet har stiftet bekendskab med denne pestilens... Så ka du ik bare få en ven til at brænde en CD eller sårn og så update på den måde? Den kommer kun hvis du er på nettet, så du ka bare hive net stikket ud når du vil update...


    Jeg ved godt det kan være lidt problematisk at downloade updaten inden at den der shutdown ting popper up...


    Edit: det nytter ik noget at formatere da problemet på den måde kommer igen... Men filen skullie vist ligge i "C:windows\system32" mener jeg og den kan ha mange forskellige navne men den hedder højest sandsynligt msblaster... Du ka bare genstarte i fejlsikret tilstand og så slette den, det sku gi dig noget tid...


    Nå ja, men nu hvor han havde fået den, så er det jo lige meget om han er på nettet eller ej, den vil alligevel poppe op, så derfor hvis han ikke kan finde den i C:/windows/system32 så er muligheden jo at formatere, og så efter at han havde formateret så kunne han jo bagefter nå at hente updaten på Microsoft hjemmeside og installere den så han ikke vil få den igen.

  • Hey jeg har jo ikke kunne installere updaten eller hvis jeg har kørt en virusscan har den ikke fundet noget men med en format og uden af være sat til nettet har jeg efter en foramat fået installet updaten og nu virker lorten ! :clap:
    men tak for hjælpen og fuck blaster :evil: