1

fredag, 26. februar 2010, 13:43

Er der nogen der kender en måde at "omgå" den spærring som vores skole laver med noget der hedder EasyIQ.dk ?

Kan jeg gøre sådan at jeg alligevel kan logge på nettet, selvom de har "smidt mig af" :) ?

Der er tale om min egen PC, som jeg bruger på skolens netværk

Kom glad med forslag ;)

2

fredag, 26. februar 2010, 15:30

Tror den bliver svær. Din skole benytter en ISA server til at give internetadgang. Den fungere i bund og grund som en avanceret router, med diverse filter muligheder. Heriblandt EasyIQ, som er et mere generelt system til skoler og lign.

Du kan læse om modulet her: http://www.systemtech.dk/Aktuelt/EasyIQ-…enu-id-111.html

Da det ligger som et filter på selveste 'routeren' så er det også svært at komme uden om. Afhængigt af hvordan det er implementeret i netværket, så kan du da forsøge dig med et DNS hack, men det er mindre sandsynligt at det vil løse problemet.

Håber du i det mindste har en forklaring på dette problem...

//CyberOpz

3

fredag, 26. februar 2010, 16:16

Det er ikke så meget det at de lukker nogle bestemte sider, nogle gange så lukker de helt af for nettet, så tænkte på om man kunne connect på en anden måde :) ?

4

fredag, 26. februar 2010, 16:34

Hvis den lukker helt for nettet lyder det som om der er noget galt med netværket?

5

fredag, 26. februar 2010, 16:35

har du prøvet at bruge sådan hidemyass. den kan nogle gange komme forbi en blokering.

hidemyass

ved ikke om det kan komme uden om. på den skole jeg går på er den også blokeret X(

CPU:Intel Core 2 Quad Q9550 2,83 GHZ - Tv: gammel 21 tommer lort '
Ram: 2x Kingston 400Mhz DualChannel 2 GB "gig" - Sony Playstation 2 2 x 8 mb
MoBo: Gigabyte ep43-ds3l - DENVER dvd afspiller
GFX: ZOTAC GTX 260 - Case: TOPDATA standard
Mus: Roccat Kone - Mousepad: bord
Tastatur: Logitech G15 v.2 - Skærm: ASUS VW222U

6

fredag, 26. februar 2010, 16:47

Citeret

Oprindeligt indlæg af camppisten
har du prøvet at bruge sådan hidemyass. den kan nogle gange komme forbi en blokering.

hidemyass

ved ikke om det kan komme uden om. på den skole jeg går på er den også blokeret X(

at bruge hidemyass kræver jo at du er på nettet og kan tilgå siden, og tror det er det han ikke kan ;)

\\ martin

roses are red
the screen just went blue
i'm sitting here thinking:
what the fuck did i just do?

7

fredag, 26. februar 2010, 17:11

Kan du slet ikke komme på deres netværk ?

Eller er det fordi i skal lave en test, også kunne du godt tænke dig at have internet imens ? eller noget i den stil ?

:rules:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Rolex" (26.02.2010, 17:11)

8

fredag, 26. februar 2010, 18:17

Det er skam ikke for at snyde.. Det er fordi at vi har en tendens til at spille i timerne, så kan læreren, via EasyIQ, "lukke" for nettet for netop vores klasse. Så når vi prøver at åbne IE så står der "Access denied" bla bla bla..

Læreren kan helt specifikt gå ind og vælge hvilke brugere der skal spærres (vi skal logge ind for at bruge nettet - Enten med Fjernskrivebord eller hvor der kommer en boks op hvor man skal skrive Domæne\bruger og password)

9

fredag, 26. februar 2010, 20:25

Mit bedste råd må jo så være at følge med i timerne, det vil du også blive bedre tilfreds med senere hen... :D

10

fredag, 26. februar 2010, 20:46

Har lige fået karakterer.. et gennemsnit på 10,75.. Jeg har massere af tid til at slappe af og tage mig af andre ting..

11

torsdag, 12. august 2010, 13:45

Gu har du da ej fået 10.75 din klovn
Hvis dette var tilfældet var du nok kommet igennem.
Nej tilbage til fiskekutteren med dig

12

torsdag, 12. august 2010, 13:55

Citeret

Oprindeligt indlæg af Finn gøge
Gu har du da ej fået 10.75 din klovn
Hvis dette var tilfældet var du nok kommet igennem.
Nej tilbage til fiskekutteren med dig

hahaha... oprettede du virkelig en bruger på baggrund af dette indlæg? :clap:

13

torsdag, 12. august 2010, 13:55

Gu har du så genoplivet en oldgammel tråd. Tillykke din klovn. :finger:

kasper1233

Gæst

14

torsdag, 12. august 2010, 14:20

Citeret

Gu har du da ej fået 10.75 din klovn Hvis dette var tilfældet var du nok kommet igennem. Nej tilbage til fiskekutteren med dig

Hvorfor skulle han ikke kunne have et gennemsnit på næsten 11? Bare fordi du er dum behøves han jo ikke at være det

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.