Norton Internet Security 2010 Vs. Bullguard Internet Security 9

  • [quote]Oprindeligt indlæg af Cyclups
    Har du brug for disse programmer?



    Har brug for antivirus - og har af forskellige årsager licens til både Bullguard og Norton. Så skal jeg jo vælge.


    Gratisprogrammer er sikkkert ok, men jeg ønsker om muligt en samlet pakke og jeg har indtryk af at gratisprog. ikke kan levere det hele, jf. eksempelvis


    http://www.spywarefri.dk/artik…puterblade-misinformerer/



    Jeg kender Bullg som et solidt, brugervenligt dansk program.


    Og Norten som et program, der er knapt så brugervenligt, med flere funktioner. Tidligere kritiseret for at være sløvt, men fra og med ver 9, skulle det være ok.


    Nu er jeg interesseret i andres input.


  • gratis programmer leverer normalt ikke mail scanner og firewall, men derudover har de det meste


    norton's seneste versioner er kommet godt efter det, kører selv med norton 360 v3 og er blevet glad for den, den sluger ikke mange ressourcer og passer sig selv, kommer kun frem når den finder virus eller hvis der er problemer


    har lige fået min pc tilbage fra rep, og indtil jeg ved den virker kører jeg med det preinstallerede antivirus program som er bullguard v8.7 ... og skal jeg holde norton og bullguard op mod hinanden vil jeg klart anbefale norton..


    ved ikke hvorfor bullguard synes den skal have lov til at lave alt, installere man et nyt program vil den fandme have man skal bekræfte at den må tilgå nettet, hver gang man starter et program kommer der en status besked i hjørnet at nu har programmet tilgået en netværksressource..


    kan du leve med dem, så tag endelig bullguard, men jeg vil i hvert fald ikke anbefale det

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his

  • bruger selv eset nod32 der er det hurtigste og mest effektive jeg har prøvet...og det sløver ikke maskinen så meget som de fleste andre....man kan gøre som mange og tage 30 dages trial og så opdatere den med en ny kode hver måned.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

    Rettet en gang, sidst af Fragman ().

  • Hejsa


    Du kunne kigge lidt på denne liste og se hvad du vil vælge.


    Test div av og is programmer


    Køre selv med TDC Sikerhedspakken som enligt er F-Secure og det kan sku godt anbefales har det på flere maskiner og har aldrig bøvl med det og kan heller ikke mærke at det er på !. og ja så kan du også prøve den i 30 dage.


    TDC Sikkerhedspakken

    PSU Corsair TX750W & Asus ROG STRIX B450-F GAMING
    Ryzen 5 3600 3.6GHz
    & Zalman CNPS7500-Cu LED

    Kingston DDR4 PC3200 16GB CL16 HyperX Fury

    Inno3D Geforce GTX 1060 3 GB
    Samsung 970 EVO 500 GB NVMe & 2 TB Seagate 7200rpm SATA3
    OS: Linux Mint x64 & Win 10 x64

    Rettet 2 gange, sidst af Brumbassen ().