sony vaio,,,fra vista til w7

  • Sidder og skal have w7, skal så reboot min sony vaio, men mener jeg har læst at man skal smide nogle cd`er i inden man gør det, så den gemmer vista, jeg kan sku ikke finde guiden inde på sony uhmmmm............


    måske skullle der være en som har prøvet at gå fra wista til w7 med en sony vaio,har fået 2 cd`er som jeg fik tilsendt fra sony.

  • Umiddelbart vil jeg mene, du smider win7 disken i, booter op og vælg installer, så under advanceret formaterer du din HD og installerer win7 ganske som normalt, er der så noget der ikke rigtig fungerer bagefter update, så må du ud og støve drivere op på nettet.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Jeg er ved at smide windows 7 over på min kæreste pc, jeg har så taget vista ned på 4 cd`er som også er fint nok, jeg har så smidt w7 i computeren og alt er som det skulle være, men det som jeg ikke forstår er at hendes gamle programmer stadig er på computeren, den skulle da gerne slette alt, de gange jeg har formateret har jeg boot fra cdrom drev og slettet partitionerne der, og lavet nye hvis jeg ville det, synes bare at ikke at deres guide siger at jeg skal boot fra cdrom drev. og slette som på den gamle måde
    skal jeg også gøre det samme her på hendes bærbar