afsindigt CPU forbrug

  • hejsa de herskaber


    den kære bærbare som jeg skriver om i en anden tråd gør noget underligt igen nu.. CPU forbrug ligger på en frisk XP installation på 72% i idle.. pcen har ikke været på nettet endnu, så skulle undre mig hvis det var virus


    så mit spørgsmål.. hvad kan der været defekt på en pc som løber op i alt for høje "omdrejninger"? pcen burde kunne klare XP.. den har følgende hardware


    AMD sempron processor 3000+ 1,8GHZ
    512 mb ram
    80 GB harddisk (ny disk)

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af eRo
    Hvad styresystem bruger du?


    Nu har han skrevet XP ikke mindre end 2 gange.. :)
    Så mon dog ikke det er Windows XP.. ;)


    Kan du ikke se i joblisten hvad det er der bruger alle ressourcerne?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi


    Nu har han skrevet XP ikke mindre end 2 gange.. :)
    Så mon dog ikke det er Windows XP.. ;)


    Kan du ikke se i joblisten hvad det er der bruger alle ressourcerne?


    beklager jeg ikke har svaret før nu..


    har skam kigget i joblisten :s og bliver jeg kun endnu mere forvirret af.. der skriver den aktiv systemprocess bruger de 72


    alle andre processer bruger 0


    har aldrig oplevet et problem som det her før, så alle gode råd modtages med stor tak

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his

    Rettet en gang, sidst af martinta ().

  • beklager kvaliteten :) men var nødt til at tage et billede med et kamera, havde ikke nogen måder til lige at få screenshottet fra den bærbare og over på min normale pc




    [Blocked Image: http://peecee.dk/uploads/022010/IMG_2068_big_thumb.JPG]


    CPU brug står til 65%, det fik jeg ikke lige med på det billede


    og cyclups ;) er rimelig sikker på det ikke er idle process

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his