Remote kan ikke finde itunes bibiliotek

  • Hej.


    Jeg er omsider ved at få samlet al min musik på en NAS, og så afspille det med itunes og styre det med programmet Remote på min iPhone..


    Men akak.. Der er jo som bekendt ingenting der virker i de første 9 forsøg med pc'er, og jeg er da også tæt på så småt at give helt op og købe en Mac istedet...


    Jeg kører med Vista, har en D-link 615 router som min pc er koblet til via kabel.


    Jeg bruger Antivir Premium som antivirus og windows defender firewall.


    Min Iphone har i almindelighed fin kontakt med pc'en, og jeg bruger ofte det glimrende program 'Airmouse', når jeg skal styre 'peuteren' på min plasma skærm.


    MEN!


    Jeg tænder for itunes, og tænder for remote og indtaster de fire cifre i itunes som anvist, og telefonen får så kontakt og der står i itunes at jeg nu kan styre itunes fra min mobile enhed....


    Men, så leder telefonen efter bibilioteket, som den har det rigtige navn på, man ender med at sige at den ikke kan finde det....%&¤#"/!!!


    Jeg har prøvet ALT, inklusive slå al firewall og antivirus fra, rebootet utallige gange, genstartet den ene og den anden applikation i forskellige rækkefølger, og iøvrigt alt hvad der står af sparsom info i Apples support.


    Og, ja, alting er selvfølgelig opdateret...


    Hvis nogen har løsningen på dette problem, er hele min musiksystems-opsætning redet og i hus, hvis ikke, så skal jeg bare bruge navn og adresse, på den s.... f... n.. der har udviklet dette program, så har jeg en skovl og en kaliber 45 og klarer resten selv.... ;-)


    Jeg KAN ikke med indlysende og enkel software der stjæler ens tid og takker af med ikke at virke, hjulpet afsted med ingen eller elendig og overfladisk support.



    Har en Mac Mini i tankerne, og er næsten sikker på at skidtet vil virke i første huk....



    Nå, nok galde for nu...


    PLZ HELP!!!!!



    Og på forhånd mange tak :-)



    Mvh Velsing

    Asus A8N SLi
    AMD Athlon X2 4400+
    3Gb Noname Ram
    Gigabyte Ati 4850 1Gb passivt kølet
    X-Fi Fatality

  • Jeg vil bare gerne have så enkelt et interface som muligt, og med Remote behøver jeg ikke at have en tændt skærm for at styre iTunes, og får også coverflow og enklere adgang til podcasts m.m... Og når nu programmet er der så burde det jo også virke .... eller hur..? Nåå nej, det er jo en pc... ;)

    Asus A8N SLi
    AMD Athlon X2 4400+
    3Gb Noname Ram
    Gigabyte Ati 4850 1Gb passivt kølet
    X-Fi Fatality