åbne et spil som admin ?

  • øhh ok... jeg sidder på min egen com... med min eneste og min egen bruger.... prøver så at åbne stalker derefter siger den "insufficient privliges: you must be adminstrator when you run this application for the first time... jeg højre clikkede på exe fil og sagde run as administrator... hvad skal jeg gøre for at kunne åbne spillet ?

  • Du bliver nødt til at forklare dig lidt bedre. Vil spillet starte op når du vælger "run as administrator" ?, eller giver det stadigvæk en fejl?


    Edit: Har googlet lidt på det og det ser ud til at problemet er at Tages (Den DRM som spiller kører med) ikke er blevet ordentligt installeret da du lagde spillet ind. Du skal hente drivere til TAGES på deres hjemmeside. Klik på linket og så Drivers i den flash menu der dukker op i toppen af siden. Vælg enten x86 eller x64 alt efter om du kører 32bit eller 64bit. :cheers:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

    Rettet en gang, sidst af HerrMansen ().