Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 31. januar 2010, 12:16

blue screen of death er begyndt at komme ret tit imens jeg spiller, men det er forskelligt efter hvilket spil. prototype er der Meget sjældent problemer i (men er sket 1-2 gange), men spil som farcry 2 og modern warfare 2, begynder den at lagge og give sådan en lyd jeg ikke kan beskrive og så kommer den ..
Hva er problemet ?? :(

nåede lige at tage et billed af "technical information" hvis det kan hjælpe ..

i7-4770 | Corsair Obsidian 550D
MSI Z87 G43 | Corsair CX500 m
Gigabyte GTx770 | Samsung EVO 840 128 GB
Corsair 4*2 gb Vengeance Pro | WD Green 1 TB
Corsair Hydro H60

2

søndag, 31. januar 2010, 12:23

Du er nok nødt til at oplyse præcist hvad der står på din BSOD da de jo ikke er ens. Så det vil være en ret god idé at vedhæfte det billede du skriver om ;)

puma99dk|

Bent u genieten van de tijd van de vooravond?

3

søndag, 31. januar 2010, 13:10

som noget af det først afinstaller din nuværende driver og opdater den til den nyeste og se om det ik hjælper og tjek om tempratur på både processor, gfx og det ik blir for varm og huske at gøre pc'en ren ;)

4

søndag, 31. januar 2010, 15:05

Citeret

Oprindeligt indlæg af Xx-Razmuz-xX
blue screen of death er begyndt at komme ret tit imens jeg spiller, men det er forskelligt efter hvilket spil. prototype er der Meget sjældent problemer i (men er sket 1-2 gange), men spil som farcry 2 og modern warfare 2, begynder den at lagge og give sådan en lyd jeg ikke kan beskrive og så kommer den ..

har brugt for at vide hvad der præcis står i din BSOD, så det billede du har taget, har du mulighed for at ligge det op på peecee og smide et link til det??

evt hvis du vil have en ordentlig chance for at læse hvad der står så gå ind under "start --> control panel --> system --> advanceret --> under startup and recovery vælg settings --> og fjern krydset ved automatisk restart"

da jeg ikke ved hvilket system du kører med har jeg lige skrevet det så det passer til VISTA / windows 7..

\\ martin

roses are red
the screen just went blue
i'm sitting here thinking:
what the fuck did i just do?

5

søndag, 31. januar 2010, 15:15

Citeret

Oprindeligt indlæg af martinta

Citeret

har brugt for at vide hvad der præcis står i din BSOD, så det billede du har taget, har du mulighed for at ligge det op på peecee og smide et link til det??

evt hvis du vil have en ordentlig chance for at læse hvad der står så gå ind under "start --> control panel --> system --> advanceret --> under startup and recovery vælg settings --> og fjern krydset ved automatisk restart"

da jeg ikke ved hvilket system du kører med har jeg lige skrevet det så det passer til VISTA / windows 7..

jeg bruger w7 x64, det står under mine indlæg d:

det er faktisk en video jeg har optaget, fordi billeder er for utydelige. hvis det er det hele i ska bruge ska jeg til at game igen :b

Corsair Hydro H60

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Xx-Razmuz-xX" (31.01.2010, 15:17)

6

søndag, 31. januar 2010, 15:29

havde slået signaturer fra ;)

hvis den er utydelig vil jeg foretrække du lige gør det nummer jeg skrev der og enten skriver ned hvad der står på BSOD'en eller tager et still billede af det så vi kan læse hvad der står

lige hver opmærksom på at en "stop" fejl som microsoft kalder dem, kun giver nogle indicier til hvad der kan være galt, som regel aldrig et direkte entydigt svar..

\\ martin

roses are red

7

søndag, 31. januar 2010, 15:49

Citeret

hvis den er utydelig vil jeg foretrække du lige gør det nummer jeg skrev der og enten skriver ned hvad der står på BSOD'en eller tager et still billede af det så vi kan læse hvad der står

lige hver opmærksom på at en "stop" fejl som microsoft kalder dem, kun giver nogle indicier til hvad der kan være galt, som regel aldrig et direkte entydigt svar..

hva er et still billed?

Corsair Hydro H60

8

søndag, 31. januar 2010, 15:59

Citeret

Citeret

hva er et still billed?

et billede taget med eks et kamera.. det skal bare være i en kvalitet så man kan læse hvad den skriver ;)

\\ martin

roses are red

9

søndag, 31. januar 2010, 16:00

Citeret

Citeret

Citeret

hva er et still billed?

et billede taget med eks et kamera.. det skal bare være i en kvalitet så man kan læse hvad den skriver ;)

det tror jeg blir svært. prøver at "fremkalde" BSOD, kan godt tage lidt tid, og så lægger jeg det ind (:

Corsair Hydro H60

10

søndag, 31. januar 2010, 16:01

jep ;) regnede heller ikke med du bare lige kunne fremkalde den..

men det er bare vigtigt at du slår det automatisk restart fra, som jeg skrev om lidt længere oppe, så når den gør det næste gang kan du stille og rolig få taget et ordentligt billede

\\ martin

roses are red

11

mandag, 1. februar 2010, 16:31

Citeret

jep ;) regnede heller ikke med du bare lige kunne fremkalde den..

men det er bare vigtigt at du slår det automatisk restart fra, som jeg skrev om lidt længere oppe, så når den gør det næste gang kan du stille og rolig få taget et ordentligt billede

sådan, en smule farcry og så kom den http://koi-kitty.deviantart.com/art/BSoD-152541926

Corsair Hydro H60

12

fredag, 5. februar 2010, 04:32

Hey

Umiddelbart vil jeg gætte på et varmeproblem, jeg har set den første del af BSOD koden før,
det har altid været varme.

Har du leget med overclocking for nylig?

Det kan også være at din køler ikke sidder helt tæt eller at der ikke er nok kølepasta på.

Det nemmeste ved BSOD er at google koden, jeg er træt så jeg orker ikke lige og sidde og skrive
den kode ned for at google den.

/p@rtym@n

13

fredag, 5. februar 2010, 14:36

Citeret

Oprindeligt indlæg af P@rtym@n
Hey

Umiddelbart vil jeg gætte på et varmeproblem, jeg har set den første del af BSOD koden før,
det har altid været varme.

Har du leget med overclocking for nylig?

Det kan også være at din køler ikke sidder helt tæt eller at der ikke er nok kølepasta på.

Det nemmeste ved BSOD er at google koden, jeg er træt så jeg orker ikke lige og sidde og skrive
den kode ned for at google den.

/p@rtym@n

gfx er sjældent over 70 grader, så tror det må være cpu'en
li nu er den 49 grader, ved ik om det er meget

*OC kun via ATI Overdrive

Corsair Hydro H60

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Xx-Razmuz-xX" (05.02.2010, 18:47)

14

fredag, 5. februar 2010, 17:53

er den 49 grader mens du er på skrivebordet eller i spil??

\\ martin

roses are red

15

fredag, 5. februar 2010, 18:47

Citeret

er den 49 grader mens du er på skrivebordet eller i spil??

49 på skrivebordet. li da jeg havde lukket mass effect 2, var den et sted i 60'erne

Corsair Hydro H60

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.