Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 30. januar 2010, 13:19

Hej

Min PC er efterhånden meget langsom til at starte. Jeg kører XP på en HP notebook med Intel Core 2 Duo CPU, T8300 @2.40GHz, 2.39GHz, 1,97 GB RAM.

Jeg kører jævnligt RegCure som på det seneste ikke 'finder' mange problemer.

Jeg oplever også at det tager lang tid at åbne en Word-fil som modtages vedhæftet en mail - jeg ved ikke om det er det samme problem.

Er der et godt rå at få?

2

lørdag, 30. januar 2010, 13:48

hvis pcen er langsom er den bedste løsning af slette og installere den igen, så er den helt clean

men vil du ikke det så prøv at gå ned i kør og skriv "msconfig" der burde være et faneblad som hedder "startup" (noget i den dur) gå ind i den og se om der er nogen programmer osv som ikke behøver blive startet sammen med pcen, det kan som regel hjælpe en del..

\\ martin

roses are red
the screen just went blue
i'm sitting here thinking:
what the fuck did i just do?

3

lørdag, 30. januar 2010, 16:36

Du kan evt. bruge cc-cleaner

http://www.ccleaner.com/

Der kan du scanne og finde ud hvad der kører/starter op på din maskine i 1 arbejdsgang, samt optimere din reg.database.

Mvh
Sam

Intel I7-5820K, MSI X99S gaming7 Polimatech Megahelem 2 Bitfenix Spectre 120mm ,Crucial 4x4GB Sport 24ooMhz DDR4 ram,Sapphire R9 290 Tri-x OC ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Seagate Momentus XT 500GB,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-P50R, Iiyama 26" skærm. JBL Creature III black, Win 10 64 bit.

4

lørdag, 30. januar 2010, 21:21

Citeret

Oprindeligt indlæg af Ebo
Du kan evt. bruge cc-cleaner

http://www.ccleaner.com/

Der kan du scanne og finde ud hvad der kører/starter op på din maskine i 1 arbejdsgang, samt optimere din reg.database.

Mvh
Sam

lige inden du laver en reg scan ;) alt den viser der skal du ikke slette, lige tjek hvad du bruger og ikke bruger.. gjorde det engang hvor den lige slettede alle links til de forskellige spil og programmer, så var kun windows der virkede bagefter

\\ martin

roses are red
the screen just went blue
i'm sitting here thinking:
what the fuck did i just do?

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.