YouTube er meget langsom

  • Hejsa


    Jeg har her på de sidste par uger haft et mindre problem med en af de bærbare computere herhjemme. Det tager evigheder (op til flere minutter) før en video kan starte på YouTube.
    Jeg har ikke den fjerneste ide, om hvad det kan skyldes. Vi har en 10 mb forbindelse og alle de andre computere derhjemme kan sagtens finde ud af, at starte en video på YouTube ganske hurtigt.
    Nogen bud?

  • Har hørt om flere der har samme problem, jeg har dog ikke problemet, så mon det kan være udbyderen der har et problem?

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Jeg har samme problem.
    Er kommet for nyligt..


    Sidder på 1gbit lan, med en 20mbit internet forbindelse.
    Med den eneste computer online..


    Ser jeg en 1080 HD video henter den med ca. 130 KB/s.
    Streamer jeg samme video i 480p henter den med ca. 6-800 KB/s.


    Meget mystisk.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Nameo
    Er det kun bærbare? ellers prøv og tjek din hastighed over trådløs på speedtest.net, kan jo være routeren ikke deler forbindelsen ordenligt


    Det er kun den ene bærbare og det er udelukkende YouTube der loader videoer langsomt. Kan lige prøve at lave en test af forbindelsen, men der er umiddelbart ikke meget der tyder på, at der er noget galt med delingen af forbindelsen.

  • har du prøvet at sætte et netkabel i i stedet for at køre over det trådløse?? hvis den stadig ikke virker ordentlig der kan du gå ud fra et software problem.. og i det tilfælde prøve at opdatere din flash player

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his

  • Jeg havde som tidligere sagt selv dette problem..
    Har dog fundet en løsning..


    En lidt underlig en.. Men det ser ud til at virke..


    Jeg har selv haft brugt OpenDNS i min router's DNS indstillinger,
    OpenDNS:
    208.67.222.222
    208.67.220.220


    I dag prøvede jeg så lige Google's DNS servere i stedet:


    8.8.8.8
    8.8.4.4


    Og wupti, så var YouTube igen tilbage i fuld hastighed..


    Om det virker hos andre ved jeg ikke, men prøv..

  • Sådan, så blev det problem løst :D Vist sig, at flash ikke var opdateret på min storsøsters bærbar, så nu kører det igen som det skal. Mange tak skal I have for hjælpen :)