vilket Security prog er bedst ?

  • Hej tweakers :)
    Hvilken Internet security er bedst ? :)


    Den skal self indeholde


    Anti-Spyware
    Anti-Virus
    blocker hackere
    osv osv
    Og den skal ikke sænke ydeelsen på computere :P


    Håber i kan hjælp :D

    Intel i7 8700k
    Asus prime Z370-a
    EVGA 1080TI SC black
    Corsair vengeance RGB white 16gb 3600mhz
    Corsair H150i

    Corsair 6x LL120 blæser
    Corsair Crystal 460X RGB

    Corsair RM850X white
    Samsung 850 EVO 500 gb

    Windows 10 64bit
    Acer predator xb271hua

  • Min mening: Sund fornuft og en god portion paranoia overfor ting der spørger om tilladelse. ;)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • jeg bruger selv Kaspersky Internet Security 2010, har haft AVG, Bitdefender, Avast og andre, men den eneste som ik har sviget mig endnu er KIS2010 derfor jeg stadig bruger den ^^

  • Min løsning: Windows(7) Firewall, Microsoft Security Essentials og sund fornuft. Den sidste af de nævnte er klart den vigtigste faktor :)


    #0
    Din sidste sætning: "Og den skal ikke sænke ydeelsen på computere" - Dream on ;)

    Sony Vaio VPCEB2S1E, Lenovo T410
    Mediecenter: Asrock Nettop 330HT
    Playstation 3
    Samsung Galaxy SII

  • AVG :) det har jeg altid brugt



    men Norton har lige fået topkarakter med deres helt nye udgave så der er vel også en mulighed der, men jeg ville bare holde mig langt væk fra skidtet lige meget hvad !

  • Som andre nævner, vil du næppe finde et svar på dit spørgsmål, da du ikke har defineret "bedst"? ;) Og det skal defineres ret præcist før du kan finde et svar og så kræver den en masse test :P


    Meen... Som de andre, vil jeg også give mit besyv med. Jeg bruger F-Secure og har ikke oplevet at have virus i de 4 år jeg har brugt det og ingen af de andre computere jeg har installeret det på har haft virus, så jeg fortsætter med at bruge det.


    Har prøvet AVG og Avast før, men kunne ikke lide dem. AVG var for besværlig at bruge og avast synes jeg ikke fangede virus ordentligt. Det er dog 4 år siden jeg har prøvet dem, så det skal naturligvis tages med forbehold. :D

  • Bruger osse F-secures løsning og har gjort det i flere år, ingen problemer der.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Tak for jeres råd alle sammen :P

    Intel i7 8700k
    Asus prime Z370-a
    EVGA 1080TI SC black
    Corsair vengeance RGB white 16gb 3600mhz
    Corsair H150i

    Corsair 6x LL120 blæser
    Corsair Crystal 460X RGB

    Corsair RM850X white
    Samsung 850 EVO 500 gb

    Windows 10 64bit
    Acer predator xb271hua

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jedimind
    tag at kig lidt på denne side evt., der er testet en del internet security suites http://internet-security-suite-review.toptenreviews.com/


    Det er så nok den mest useriøse side du har linket til :)


    Et eks.: ifølge deres test har Bullguard ikke anti phising ... jo den har.


    Bitdefenders antivirus del får højere karakterer end Bullguard ?? sjovt nok er det bitdefenders "virusmotor" der er i Bullguard. Jeg kan blive ved ....


  • og hvor ser du lige bullguard har anti phising?

    asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af NiEn
    bruger avast, og det har jeg gjordt i 4-5 år nu, har aldrig haft virus eller noget som helst. så den vil jeg anbefale... :D


    da min var brugte Avast fik han virus fra facebook, så nåede ik engang at installer Kaspersky så havde den fjernet den uden problemer bla. derfor jeg ik bruger Avast selv om jeg har gjort.

  • jeg bruger avast og er fint tilfreds

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii

  • efter min mening. avast og avg er falsk tryghed.. hvad jeg ved i hvertfald om de gratise versioner så er det heller ikke en internet sikkerheds pakke som han efterlyser det er kun antivirus...


    har selv haft avg avast norton og nu kaspersky.


    jeg kørte med norton 360 samt internet securety i omkring 3 år. efter at havde fået adskillige viruser som norton ikke kunne fjerne og måtte formatere så gad jeg ikke det lort mere. for ikke at tale om alle den hastighed den tager på din pc.


    har nu haft kaspersky (kis) i 2 år og har ikke haft det mindste problem overhovedt og den tager ikke nær så meget af dit system som norton gør.. og så er den tilmed billigere også..


    så jeg må nok sige kaspersky...


    men det er min mening.....

    Cpu: Intel Core I7 2600K
    Bundkort: Asus P8P67 Deluxe Rev. 3B
    GFX: ASUS GTX 1060
    Ram: 2x4GB G.skill Ripjaws x 1600Mhz
    HDD System: OCZ Vertex 3 HDD Lager: 2X 2TB Seagate Barracuda Green
    Køler: Corsair Hydro Series H50
    kabinet: Antech Nine Hundred Two
    PSU: Corsair TX-750W
    Skærm: Samsung Syncmaster P2450HD
    Logitech Performance MX/Logitech G1

  • desuden kommer det også an på hvad du bruger din pc til.. nogle skiver de har installeret avast og avg på fars eller mormors computer og det virker perfekt.. ja selvf gør det det når det er så begrænset hvor de kommer hen på nettet.. måske tjekke en mail eller spille et online spil på kom og vind eller noget...


    jeg kommer meget omkring på nettet så er nu glad for min beskytelse..

    Cpu: Intel Core I7 2600K
    Bundkort: Asus P8P67 Deluxe Rev. 3B
    GFX: ASUS GTX 1060
    Ram: 2x4GB G.skill Ripjaws x 1600Mhz
    HDD System: OCZ Vertex 3 HDD Lager: 2X 2TB Seagate Barracuda Green
    Køler: Corsair Hydro Series H50
    kabinet: Antech Nine Hundred Two
    PSU: Corsair TX-750W
    Skærm: Samsung Syncmaster P2450HD
    Logitech Performance MX/Logitech G1